konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

"Wyróżniaj się lub zgiń". Jak osiągnąć wizerunkowy sukces


W świecie nowych mediów narastający szum komunikacyjny sprawia, że coraz trudniej pozyskać i zatrzymać uwagę odbiorcy. Przesyt towarów i usług oraz niebywała konkurencyjność wymuszają na specjalistach z branży marketingowej nieustanny rozwój i poszukiwanie nowych możliwości dotarcia do konsumenta. Kultura konsumpcji, która niegdyś dla producenta stanowiła szansę, dziś – w erze post- – jest także wyzwaniem. Marketingowcy prześcigają się w pomysłach, kreując nowe trendy w komunikacji promocyjnej stawiające na emocje, wiarygodność czy lojalność, by następnie podważać ich działanie. Co więcej – bezlitosny świat nowych mediów stale przypomina, że na dobre imię pracujemy całe życie, na złe – jeden dzień. Jaką zatem strategię komunikacji z otoczeniem obrać, aby sprostać wymaganiom współczesności?

II edycja ogólnopolskiej konferencji naukowej „Wyróżniaj się lub zgiń” zachęca do zastanowienia się nad problematyką tworzenia wizerunku firmy oraz marki, nad znaczeniem komunikacji przedsiębiorstwa z klientem, a także nad zagadnieniem kreowania produktu. Celem tego spotkania jest stworzenie możliwie najlepszych warunków do inspirującej wymiany wiedzy i doświadczeń zarówno pracowników naukowych, jak i specjalistów z szeroko rozumianej branży promocyjnej. Wzorem poprzedniej edycji, naszym celem jest stworzenie płaszczyzny dla merytorycznej dyskusji badaczy z zakresu językoznawstwa, marketingu, medioznawstwa czy socjologii z praktykami, aby przedstawione zagadnienia ująć w perspektywie prawdziwie interdyscyplinarnego oglądu badawczego.

Temat konferencji powstał w odpowiedzi na potrzebę szczegółowego omówienia zagadnień z zakresu:

  • kreowania wizerunku marki i zarządzania marką,
  • komunikacji marka-klient,
  • językowych aspektów promocji,
  • zarządzania produktem i kreowania produktu,
  • budowania strategii marketingowej,e
  • stetyki w marketingu,
  • działań public relations i ich językowych przejawów w przestrzeni medialnej,
  • zarządzania sytuacją kryzysową,
  • budowania wizerunku przedsiębiorstwa i pracodawcy.

Czekamy również na ciekawe propozycje tematów od Państwa.

Swój udział w wydarzeniu potwierdzili już m.in.: Anna Miotk, prof. Henryk Mruk, dr Marek Kochan i Marcin Maj.

Trwałym rezultatem wydarzenia będzie wydanie publikacji elektronicznej. Wysokość opłaty konferencyjnej wynosi 350 zł i obejmuje koszty: - materiałów konferencyjnych, - poczęstunku w przerwie kawowej i obiadu, - wydania publikacji w wersji elektronicznej.

 

Prosimy o nadsyłanie zgłoszeń pocztą elektroniczną na adres komunikatorus@gmail.com (formularz zgłoszeniowy w załączeniu) do 28 lutego 2018 r



Opłata: Wstęp wolny

Początek konferencji: 2018-04-12
Koniec konferencji: 2018-04-13
dodaj konferencję do: wykop.pl
Lokalizacja konferencji :

Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka (CINiBA)
ul. Bankowa 11a
40-007  Katowice
Śląskie

Organizator konferencji:

Koło naukowe KOMUNIKATOR
ul. pl. Sejmu Śląskiego 1
40-032  Katowice
woj. Śląskie

Telefon: 609262832
Fax: 
komunikatorus@gmail.com








  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY