Wybrana konferencja już się odbyła 14 września 2009 - 14 września 2009
Czas chaosu - czas nowych możliwości: najnowsze koncepcje w obszarze marketingu i biznesu
XXVIII seminarium z cyklu AUTORYTETY organizowane przez BIGRAM i Golden Mark. Wydarzenie pod hasłem: "Czas chaosu - czas nowych możliwości: najnowsze koncepcje w obszarze marketingu i biznesu" owadzi legenda marketingu i niekwestionowany autorytet w świecie biznesu prof. Philip Kotler
Odnosząc się do obecnej sytuacji rynkowej, prof. Kotler przedstawi najbardziej efektywne metody radzenia sobie z trudnościami i sposoby dostrzegania możliwości w czasach spowolnienia gospodarczego. Nawiązywać będzie do najnowszej książki pt. ‘Chaotics: The Business of Managing and Marketing in the Age of Turbulence’ (AMACOM, wiosna 2009), której jest współautorem. Omówi również najnowsze rozwiązania w obszarze marketingu i biznesu oraz koncepcje zarządzania firmą w czasie recesji. Zaprezentuje ponadto nowe metody prowadzenia badań marketingowych, które mogą prowadzić do nowatorskich rozwiązań. Podda analizie sposoby znajdowania i rozwijania nowych możliwości oraz tworzenia skutecznych strategii. W trakcie spotkania przedstawi także kluczowe narzędzia dające możliwość wyróżnienia oferty firmy, w taki sposób, aby stała się charakterystyczna, trafna i ciekawsza od ofert konkurencji.
Agenda seminarium
09:00 Rejestracja gości
09:30 Sesja I: Jak radzić sobie w czasie recesji?
11:00 Przerwa
11:30 Sesja II: Jak odkryć nowe możliwości poprzez lepsze badania marketingowe?
13:00 Lunch
14:00 Sesja III: Jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe?
15:00 Przerwa
15:30 Sesja IV: Jak wyróżnić markę na tle konkurencji?
17:00 Podsumowanie seminarium: Pytania-odpowiedzi
Opłata: 2290
Początek konferencji: 14 września 2009 Koniec konferencji: 14 września 2009
dodaj konferencję do:
Lokalizacja konferencji :
Hotel Marriott
warszawa MAZOWIECKIE
Organizator konferencji:
BIGRAM SA ul. Cybernetyki 7 02-677 Warszawa woj. MAZOWIECKIE