konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Wybrana konferencja już się odbyła 16 kwietnia 2010 - 17 kwietnia 2010

Wyszukaj po:                    Nazwie organizatora:   
nazwie konferencji lub opisie :   
miejscowość :   
  

II Ogólnopolska Konferencja Naukowa Media w Polsce, czyli kto tu kim manipuluje?


Wśród ekspertów swój udział zapowiedzieli m.in.: prof. Tomasz Goban-Klas, prof. Wiesław Godzic, ks. prof. Michał Drożdż, dr Jacek Wasilewski, dr Jarosław Flis, red. Jacek Żakowski.

Tegoroczna problematyka konferencji skoncentrowana będzie na wzajemnych zależnościach między polskimi mediami a uwarunkowaniami psychologicznymi człowieka i procesami społecznymi współczesnego świata, a także sferą polityczną, czy ekonomiczną. Referaty mają obnażyć zachodzące w świcie mediów procesy perswazyjne i techniki manipulacyjne.

Tematyka konferencji skierowana jest głównie do studentów nauk społecznych, takich jak: socjologia, psychologia, politologia, dziennikarstwo, komunikowanie, filozofia, historia, czy pedagogika, ale także do studentów językoznawstwa, ekonomii, czy stosunków międzynarodowych.

Udział w konferencji mogą brać studenci z całej Polski (bez względu na profil uczelni). Do wygłoszenia referatów zakwalifikowane zostaną osoby, które nadeślą abstrakt swojego wystąpienia (ok. 200 słów standardowego tekstu plus słowa kluczowe) na miesiąc przed rozpoczęciem konferencji, czyli do 16 marca 2010 roku, na adres media.wladza@gmail.com. W trakcie konferencji zostanie nagrodzony najlepszy referat. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odrzucenia referatów obelżywych lub niezgodnych z problematyką konferencji. Ewentualna opłata konferencyjna (nie przekraczająca 100zł) zostanie przeznaczona na wyżywienie oraz nocleg dla uczestników.

Osoby chętne do udziału w warsztatach z zakresu dziennikarstwa, reklamy oraz Public Relations proszone są o wysłanie swojego zgłoszenia drogą mailową do dnia 6 kwietnia 2010 roku na adres media.wladza@gmail.com. Uwaga! Liczba miejsc ograniczona.

Opłata: Wstęp wolny

Początek konferencji: 16 kwietnia 2010
Koniec konferencji: 17 kwietnia 2010
dodaj konferencję do: wykop.pl
Lokalizacja konferencji :

---

  ---
INNE

Organizator konferencji:

Sekcja Medialna Koła Naukowego Studentów Socjologii UJ
ul. Grodzka 52
  Kraków
woj. MAŁOPOLSKIE

Telefon: 
Fax: 
media.wladza@gmail.com


Dodaj sprawozdanie
 






  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY