|
Wybrana konferencja już się odbyła 2011-09-15 - 2011-09-16
|
|
MARKETING I PROMOCJA PLACÓWKI KULTURALNEJ
Jak zbudować społeczność ? ... widzów, uczestników, klientów firmy/instytucji kulturalnej, przedsiębiorstwa rozrywkowego lub rekreacyjnego....
Zapraszamy na pierwszą śląską konferencję MARKETING I PROMOCJA PLACÓWKI KULTURALNEJ
W czasie konferencji:
- Zapoznacie się z ideą budowy społeczności instytucji kulturalnej, a wraz z tym prokliencką filozofią zarządzania jednostką branży kulturalno-rozrywkowej
- Zapoznacie się z przykładami wdrażania ich w życie. Przedstawione zostaną różnorodne przykłady działań wdrożeniowych
- Poznacie instrumentarium wdrożenia w typowej jednostce branży kulturalno-rozrywkowej
- Zapoznacie się z problemami organizacyjnymi i barierami mentalno-społecznymi, które mogą stanąć Wam na przeszkodzie
- Zaproponujemy sposób wdrożenia obliczony na długotrwałą (wielomiesięczną) zmianę sposobu działania jednostki
- Pokażemy ścieżki jak poszukiwać dobrych rozwiązań, gdzie szukać wsparcia, jak pozyskiwać niebędne instrumentarium
Szczegóły na stronie: www.promocja-kultury.pl
Opłata: 500
Początek konferencji: 2011-09-15 Koniec konferencji: 2011-09-16
|
|
dodaj konferencję do:
|
|
|
Lokalizacja konferencji :
JORDANA 18 Jordana 18 40-043 Katowice Śląskie
|
|
|
Organizator konferencji:
Śląskie Towarzystwo Marketingowe ul. PCK 10 lok 1 40-057 Katowice woj. Śląskie
Telefon: + 48 32 733 40 19 Fax: +48 32 700 70 81 biuro@marketing.silesia.pl
http://www.marketing.silesia.pl
|
|
|
Dodaj sprawozdanie
|
|
|
|
|