|
Wybrana konferencja już się odbyła 2010-04-21 - 2010-04-21
|
|
Marketing Farmaceutyczny suplementów diety leków OTC
Konferencja Marketing Farmaceutyczny suplementów diety leków OTC dotyczyć będzie najnowszych trendów brandingowych obowiązujących w branży farmaceutycznej, przedstawianych przez najważniejszych specjalistów na rynku.
Prezentowane case studies dotyczyć będą, zarówno nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych, jak również strategii wprowadzania nowego brandu w warunkach ostrej konkurencji na rynku leków OTC i suplementów diety. Uczestnictwo w konferencji pozwoli na wymianę doświadczeń i opinii w kręgu osób zajmujących się tworzeniem i kreowaniem marek oraz będzie źródłem niezbędnych informacji prawnych, niezbędnych aby uniknąć pułapek i rozwikłać wszelkie problemy .
Wśród prelegentów znajdują się między innymi:
Małgorzata Zielińska Kancelariia FKA Furtek Komosa Aleksandrowicz,
Tomasz Czajkowski Dyrektor MillwardBrown Healthcare Poland,
Maciej Kunicki Sales Solutions Manager w Dziale Consumer Health firmy badawczej IMS Poland,
Marcin Maj OS3 multimedia, Dyrektor Zarządzający,
Arkadiusz Łoś Brand Consulting & CI Director, Dragon rouge,
Maciej Krasnodębski Redaktor Naczelny Openmedica,
Marek Kustosz Project Manager Openmedic
Więcej informacji na temat konferencji na stronie www.mracademy.pl
Informacji udzielają:
Magdalena Skibińska
Efekt Public Relations
22 408 87 01 (02,03)
606 922 982
m.skibinska@efektpr.pl
Paulina Olszewska
Manager Działu Konferencji MR Academy
22 354 77 27
601 750 645
p.olszewska@mediarun.pl
Opłata: 1490
Początek konferencji: 2010-04-21 Koniec konferencji: 2010-04-21
|
|
dodaj konferencję do:
|
|
|
Lokalizacja konferencji :
Hotel Hyatt Regency ul. Belwederska 23 00-761 Warszawa Mazowieckie
|
|
|
Organizator konferencji:
Mediarun Academy ul. ul. Wita Stwosza 39 02-661 Warszawa woj. Mazowieckie
Telefon: 22 354 77 27 Fax: 22 242 87 99 p.olszewska@mediarun.pl
http://www.mracademy.pl
|
|
|
Dodaj sprawozdanie
|
|
|
|
|