konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Wybrana konferencja już się odbyła 2008-10-30 - 2008-10-30

Wyszukaj po:                    Nazwie organizatora:   
nazwie konferencji lub opisie :   
miejscowość :   
  

Matchmaking, employer branding, coaching - nowe trendy w biznesie. Organizacja oparta na wiedzy


Konferencja organizowana jest przez Jagielloński Klub Biznesu zrzeszający firmy i instytucje zainteresowane ideą łączenia świata nauki ze światem biznesu i chcące rozwijać się przy wykorzystaniu potencjału akademickiego.
Konferencja z udziałem międzynarodowych prelegentów dotyczyć będzie nowych kierunków rozwoju, które pozwalają osiągać organizacjom najwyższe standardy funkcjonowania i jakość oferowanych usług.

Podczas konferencji specjaliści z poszczególnych dziedzin mówić będą o następujących zjawiskach:

- rozwój idei współpracy świata nauki ze światem biznesu: nowe możliwości

EMPLOYER BRANDING

- czym jest employer branding i jakie działania mogą go tworzyć,
strategie budowania wizerunku pracodawcy na przykładach polskich i zagranicznych firm,
- znaczenie i korzyści wnikające ze współpracy z uczelniami wyższymi w kampaniach promocyjnych
- employer branding w działaniach Biura Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego
- budowanie wizerunku pracodawcy w środowisku studentów i absolwentów UJ

COACHING

- zmiana paradygmatu w spojrzeniu na rozwój biznesu: tworzenie środowiska pracy uwzględniającego wszystkie obszary życia,
- coaching jako wartościowe i skuteczne narzędzie wprowadzania zmian w organizacjach,
- prezentacja konkretnych działań zmierzających
do kształtowania wartości będących podstawą budowania nowoczesnych organizacji
- usługi coachingowe na polskim rynku szkoleniowo-doradczym: sposoby wykorzystania coachingu przez menedżerów w firmach oraz przez zewnętrznych coachów
- zmienność rozumienia coachingu i świadomości potrzeby stosowania coachingu jako narzędzia rozwoju pracowników i organizacji

MATCHMAIKING

- matchmaking jako spotkanie osób z różnych branż, grup lub organizacji, mające na celu wymianę informacji dotyczących projektów oraz znalezienia partnera
do realizacji wspólnych przedsięwzięć,
- matchmaking w działaniach CITTRU: spotkania, wizyty, prezentacje inicjujące współpracę naukowo-biznesową,
- doświadczenia we współpracy naukowo-biznesowej:
UJ - BioMed

Podczas konferencji wystąpią między innymi:
- Prof. dr hab. Grażyna Prawelska - Skrzypek: Podsekretarz stanu w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego,
- Tiffany Gaskell i Tell Muenzing: Dyrektorzy Wykonawczy Performance Consultants International,
- Piotr Palikowski: Dyrektor Generalny i Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami

Opłata: 400 pln

Początek konferencji: 2008-10-30
Koniec konferencji: 2008-10-30
dodaj konferencję do: wykop.pl
Lokalizacja konferencji :

Aula Collegium Novum Uniwersytetu Jagiellońskiego
Gołębia 24
30-007  Kraków
MAŁOPOLSKIE

Organizator konferencji:

Jagielloński Klub Biznesu
ul. Sławkowska 10
31-016  Kraków
woj. MAŁOPOLSKIE

Telefon: 012 424 08 50
Fax: 012 429 14 35
jkb@uj.edu.pl
http://www.uj.edu.pl/jkb

2008-11-03
Dnia 30 października 2008 roku, Uniwersytet Jagielloński miał przyjemność po raz kolejny gościć w swoich murach przedstawicieli świata biznesu, zainteresowanych dialogiem ze środowiskiem akademickim. W Auli Collegium Novum odbyła się konferencja z cyklu Organizacja oparta na wiedzy, której tematem przewodnim były nowe trendy pojawiające się w biznesie. Organizatorem wydarzenia był Jagielloński Klub Biznesu, powołany do życia z inicjatywy trzech uniwersyteckich jednostek: Biura Karier, Wszechnicy UJ oraz Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu. Każda z nich przygotowała sesję poświęconą jednemu trendowi, o którym z perspektywy środowiska uniwersyteckiego warto mówić w kontekście rozwoju przedsiębiorstw. Konferencję zainaugurowały dwa wystąpienia, które podkreśliły znaczenie idei, jaka przyświeca działalności Jagiellońskiego Klubu Biznesu. O dążeniu Uniwersytetu Jagiellońskiego do konstruktywnego dialogu z przedstawicielami świata biznesu mówił Prof. dr hab. Andrzej Mania – prorektor UJ ds. Dydaktyki. Deklaracja gotowości do współpracy i poszukiwania coraz większej adekwatności oferty uniwersyteckiej do oczekiwań rynku pracy, była doskonałą podstawą do wszystkich dalszych prezentacji. Można powiedzieć, że wystąpienie Prorektora Andrzeja Mani uprawomocniło i uzasadniło celowość całego wydarzenia. „Efektywna współpraca między nauką a biznesem stanowi dziś wyzwanie, któremu chcemy sprostać jako państwo i społeczeństwo” - list przysłany przez Panią Minister Grażynę Pawelską – Skrzypek, przedstawił stanowisko i plany Rządu RP związane z ukierunkowywaniem kształcenia akademickiego na kompetencje niezbędne do rozwoju polskiej gospodarki. „Utrzymanie i wzmacnianie konkurencyjności gospodarki Europy nie może – ze względu na realia geograficzne, społeczne i polityczne – opierać się na łatwo dostępnych źródłach surowców naturalnych, taniej sile roboczej, czy też całkowitej deregulacji rynków. Jedyną drogą jest inwestycja w wiedzę – budowanie gospodarki, której wyróżniającą cechą jest innowacyjność i wykorzystanie nowych technologii”. Pierwsza sesja konferencji poświęcona była employer branding-owi – działaniom ukierunkowanym na budowanie wizerunku doskonałego pracodawcy w oczach obecnych, przyszłych i byłych pracowników firmy. Piotr Palikowski – dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, podkreślał w swoim wystąpieniu ścisły związek działań employer branding’owych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Wskazywał, jak ważna jest postawa rzeczywiście realizująca wartości stojące za ideą doskonałego pracodawcy, przeciwstawiając jej działania czysto fasadowe, budujące li tylko dobry wizerunek, z którym nie idzie w parze przyjazne środowisko pracy. Współpraca z Uniwersytetem w obszarze budowania wizerunku pracodawcy może być realizowana poprzez Biuro Karier, które możliwości takich przedsięwzięć przedstawiło w swojej prezentacji. Anna Wójcik uzasadniała wybór Biura Karier na partnera w aktywnym poszukiwaniu najzdolniejszych pracowników i przygotowywaniu dla nich atrakcyjnych ofert pracy. Sesja poświęcona coachingowi nawiązywała w pewnym sensie do wątków poruszanych przez Piotra Palikowskiego. Interaktywna prelekcja ze specjalistami w dziedzinie transformacji organizacji – Tiffany Gaskell i Tell’a Muenzinga - pozwoliła zrozumieć znaczenie głębokiej wewnętrznej przemiany, która po to aby przedsiębiorstwa funkcjonowały w nowoczesny sposób, musi dokonać się na poziomie jednostek współtworzących je. Tym nowoczesnym sposobem działania jest tworzenie środowiska pracy, które oprócz rozwoju, samoświadomości, realizacji siebie i komfortu pracy dla aktualnie zatrudnionych pracowników, zapewnia całościowe, odpowiedzialne strategie, uwzględniające potrzeby przyszłych pokoleń oraz życie z poszanowaniem naszej planety. Wzmacnianie inteligencji emocjonalnej i kształtowanie umiejętności społecznych, stają się w tym paradygmacie narzędziem do rozwoju potężnych organizacji. Rzetelnym opracowaniem na temat sytuacji coachingu na polskim rynku szkoleniowo - doradczym było wystąpienie Iwony Sołtysińskiej – coacha i trenera Wszechnicy UJ. Wieloznaczność terminu coaching w Polsce i stosowanie go jako magicznego słowa, stanowiącego przynętę dla osób zainteresowanych rozwojem, uzasadnia potrzebę budowania standardów usług coachingowych. Wszechnica UJ jako przedstawiciel środowiska akademickiego chętnie promuje certyfikację swoich coachów, a także angażuje się w tworzenie standardów ról zawodowych rynku szkoleniowo -doradczego. Ostatnia sesja poświęcona została konkretnym przykładom współpracy naukowo-biznesowej w działalności Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu. Matchmaking, czyli spotkania osób z różnych branż, grup lub organizacji, mające na celu wymianę informacji dotyczących projektów oraz znalezienie partnera do realizacji wspólnych przedsięwzięć, zaprezentował Maciej Czarnik, specjalista ds. innowacji Cittru. Następnie o doświadczeniach we współpracy naukowo-biznesowej mówił Grzegorz Stefański - Prezes Zarządu IBSS BIOMED S.A. Przedstawiając ciekawą historię spółki, której tradycje sięgają do roku 1883 i bezpośrednio łącza się z Uniwersytetem, Grzegorz Stefański nie pozostawił żadnych wątpliwości, związanych z przyznaniem honorowego tytułu Organizacji opartej na wiedzy. Tytuł wraz ze statuetką, wręczoną przez prezesa JKB – Agnieszkę Dudziak – otrzymała firma IBSS BIOMED S.A., za wieloletnią i owocną współpracę z Uniwersytetem Jagiellońskim. Oficjalnie przyjęto również nowych członków Jagiellońskiego Klubu Biznesu: PMR LTD, Delhi oraz Zakłady Piwniczanka. Uroczystość nadania tytułu Organizacji opartej na wiedzy i wręczenia statuetki była zwieńczeniem całego dnia poświęconego promocji wartości, na których buduje się nowoczesne organizacje, do których należą również uniwersytety.

Agata Piasecka


Dodaj sprawozdanie
 






  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY