Wybrana konferencja już się odbyła 11.10.2010 - 13.10.2010
VI KONFERENCJA NAUKOWA MARKETING PRZYSZŁOŚCI. TRENDY. STRATEGIE. INSTRUMENTY.
VI KONFERENCJA NAUKOWA MARKETING PRZYSZŁOŚCI. TRENDY. STRATEGIE. INSTRUMENTY.
Tematyka:
PARTNERSTWO I KOMUNIKACJA W REGIONIE.
ZACHOWANIA PODMIOTÓW NA KONKURENCYJNYM RYNKU
11-13.X.2010
Biuro Organizacyjne Konferencji:
Katedra Marketingu Usług
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług
Uniwersytet Szczeciński
Artykuły zostaną opublikowane w Zeszytach Naukowych wydanych przez Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego (lista B − 6 pkt.).
Opłaty: Koszt udziału w konferencji wynosi 800 zł. W ramach tej opaty organizatorzy zapewniają udział w obradach, publikację, wyżywienie, dwa noclegi oraz imprezy towarzyszące. Wysokość opłaty za samo opublikowanie pozytywnie zrecenzowanego artykułu wynosi 550 zł.
szczegóły: marketingowa.wzieu.pl
kontakt: marketingowa@wzieu.pl
Zapraszamy
Opłata: Wstęp wolny
Początek konferencji: 11.10.2010 Koniec konferencji: 13.10.2010
dodaj konferencję do:
Lokalizacja konferencji :
...
Szczecin KUJAWSKO-POMORSKIE
Organizator konferencji:
Uniwersytet Szczeciński WZIEU Katedra Marketingu Usług ul. Cukrowa 8 71-004 Szczecin woj. ZACHODNIOPOMORSKIE