|
Wybrana konferencja już się odbyła 2017-09-20 - 2017-09-21
|
|
VI Smart City Forum
20 i 21 września po raz szósty odbędzie się konferencja, której celem jest nie tylko wymiana i poszukiwanie rozwiązań dążących do unowocześnienia infrastruktury polskich miast, ale również poprawy jakości życia jego mieszkańców. Smart City Forum poświęcone jest koncepcji rozwoju innowacyjnych miast, to inicjatywa tworzona przy wsparciu czołowych przedstawicieli administracji publicznej i biznesu.
Podczas dwóch dni konferencji, która odbędzie się w Hotelu Sheraton w Warszawie, skupimy się m.in.: na tematach związanych z inteligentnym zarządzaniem zasobami infrastruktury, wygodnymi i bezpiecznymi płatnościami za usługi miejskie, sharing economy czy bezpieczeństwem publicznym. Agenda Smart City Forum jest pełna aktualnych i ważnych zagadnień, wybranych przez Radę Programową, w której zasiadają kluczowi Eksperci związani z tematyką, wśród nich m.in.: Mariusz Gaca, Przewodniczący Rady Programowej Smart City Forum, Wiceprezes Orange Polska czy Robert Biedroń, Prezydent Miasta Słupska.
Smart City Forum to obowiązkowy punkt na mapie polskich konferencji dla wszystkich, którzy już dziś chcą brać udział w debacie związanej z przyszłością swoich miast i czynnie wpływać na ich rozwój. Organizatorem wydarzenia jest MMC Polska.
Więcej informacji o wydarzeniu http://smartcityforum.pl/
Opłata: 2495
Początek konferencji: 2017-09-20, godzina 09:00 Koniec konferencji: 2017-09-21, godzina 16:00
|
|
dodaj konferencję do:
|
|
|
Lokalizacja konferencji :
Sheraton Warsaw Hotel Bolesława Prusa 2 00-493 Warszawa Mazowieckie
|
|
|
Organizator konferencji:
MMC Polska ul. Długa 44/50 00-241 Warszawa woj. Mazowieckie
Telefon: 223792945 Fax: k.nawrocka@mmcpolska.pl
|
|
|
Dodaj sprawozdanie
|
|
|
|
|