konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Wybrana konferencja już się odbyła 2013-02-15 - 2013-02-16

Wyszukaj po:                    Nazwie organizatora:   
nazwie konferencji lub opisie :   
miejscowość :   
  

VII Łódzka Konferencja Biograficzna Biografia i badanie biografii - „Osobliwości biografii edukacyjnych”


Do proponowanych przez nas zakresów rozważań nad biografiami edukacyjnych podczas obrad VII Konferencji w szczególności należą: 1. Zróżnicowanie biografii edukacyjnych w aspekcie edukacji formalnej, pozaformalnej i nieformalnej: a) poszukiwanie w biografiach procesów uczenia się w instytucjach (nie tylko edukacyjnych)  i poza nimi b) odnajdowanie w biografiach obszarów uświadomionego i nieuświadomionego uczenia się oraz czynników uświadamiających uczenie się w biegu życia c) odkrywania epizodów edukacyjnych w biografii i ich znaczenia dla przebiegu życia d) przestrzeń nieformalnego uczenia się zawartego w biografii i jego funkcje e) określanie linii przebiegu biografii edukacyjnych f) diagnozowanie typowych i nietypowych sytuacji uczenia się obecnych w biografiach badanych osób g) fenomen biografii osób starszych i długowiecznych h) próba typologizacji biografii edukacyjnych i) próba interpretacji fenomenu biografii edukacyjnej w kontekście teorii andragogicznych 2. Zmiana życiowa a edukacja/uczenie się obecne w biografii . Edukacja/uczenie się czynnikiem zmiany odzwierciedlonej w biografii  3. Biografia edukacyjna a mądrość życiowa. Uczenie się z biografii (własnej i Innych) w procesie pozyskiwania mądrości życiowej. Mądrość życiowa „składnikiem” biografii edukacyjnej 4. Międzypokoleniowe uczenie się  zawarte w biografii. Przekaz międzypokoleniowy i jego edukacyjny wymiar. 5. Poziom wykształcenia jako istotny czynnik w procesie uczenia się z biografii własnej i Innych. Podczas obrad konferencyjnych odbędą się także, co stało się już zwyczajem tych spotkań, zajęcia praktyczne (warsztatowe) z udziałem pracowników naukowych i studentów pedagogiki, których celem będzie ukazanie autorskich sposobów badania biografii. 

Do proponowanych przez nas zakresów rozważań nad biografiami edukacyjnych podczas obrad VII Konferencji w szczególności należą:

1. Zróżnicowanie biografii edukacyjnych w aspekcie edukacji formalnej, pozaformalnej i nieformalnej:

a) poszukiwanie w biografiach procesów uczenia się w instytucjach (nie tylko edukacyjnych)  i poza nimi

b) odnajdowanie w biografiach obszarów uświadomionego i nieuświadomionego uczenia się oraz czynników uświadamiających uczenie się w biegu życia

c) odkrywania epizodów edukacyjnych w biografii i ich znaczenia dla przebiegu życia

d) przestrzeń nieformalnego uczenia się zawartego w biografii i jego funkcje

e) określanie linii przebiegu biografii edukacyjnych

f) diagnozowanie typowych i nietypowych sytuacji uczenia się obecnych w biografiach badanych osób

g) fenomen biografii osób starszych i długowiecznych

h) próba typologizacji biografii edukacyjnych

i) próba interpretacji fenomenu biografii edukacyjnej w kontekście teorii andragogicznych

2. Zmiana życiowa a edukacja/uczenie się obecne w biografii . Edukacja/uczenie się czynnikiem zmiany odzwierciedlonej w biografii 

3. Biografia edukacyjna a mądrość życiowa. Uczenie się z biografii (własnej i Innych) w procesie pozyskiwania mądrości życiowej. Mądrość życiowa „składnikiem” biografii edukacyjnej

4. Międzypokoleniowe uczenie się  zawarte w biografii. Przekaz międzypokoleniowy i jego edukacyjny wymiar.

5. Poziom wykształcenia jako istotny czynnik w procesie uczenia się z biografii własnej i Innych.

Podczas obrad konferencyjnych odbędą się także, co stało się już zwyczajem tych spotkań, zajęcia praktyczne (warsztatowe) z udziałem pracowników naukowych i studentów pedagogiki, których celem będzie ukazanie autorskich sposobów badania biografii. 

 



Opłata: 250

Początek konferencji: 2013-02-15
Koniec konferencji: 2013-02-16
dodaj konferencję do: wykop.pl
Lokalizacja konferencji :

Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne Uniwersytetu Łódzkiego
ul. Rogowska 26
91-529  Łódź
Łódzkie

Organizator konferencji:

Zakład Andragogiki i Gerontologii Społecznej Uniwersytetu Łódzkiego
ul. ul. Pomorska 46/48
91-408  Łódź
woj. Łódzkie

Telefon: 42 665 50 85
Fax: 
zaigs@uni.lodz.pl


Dodaj sprawozdanie
 






  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY