|
Wybrana konferencja już się odbyła 2013-10-09 - 2013-10-10
|
|
XI Samorządowe Forum Kapitału i Finansów
Forum to miejsce spotkań przedstawicieli świata samorządowego z przedstawicielami świata biznesu, a także doskonała okazja do wymiany poglądów i doświadczeń dotyczących usprawniania obszarów wspólnego działania samorządów i biznesu.
Podczas jedenastej edycji Samorządowego Forum Kapitału i Finansów zaplanowaliśmy wiele ciekawych wystąpień i gorących dyskusji poruszających tematykę: - nowej perspektywy budżetowej UE – stawianych przed nią wyzwań i nadziei - długu publicznego i konieczności zmian - poprawy funkcjonowania i organizacji wykonywania zadań publicznych przez jednostki samorządu terytorialnego - dysfunkcji samorządu i kierunków naprawy sytuacji - inteligentnych samorządów i ich rozwiązań przyjaznych mieszkańcom i środowisku - usprawniania obszarów wspólnego działania samorządów i biznesu Integralną częścią Forum będzie Kongres Skarbników Polskich Samorządów z tematem przewodnim dotyczącym oceny efektywności ekonomiczno-finansowej wdrażanego systemu gospodarki odpadami po pierwszych miesiącach jego funkcjonowania. Nie zabraknie również nieodłącznego elementu, jakim jest uroczysta Gala wieńcząca pierwszy dzień Forum, podczas której poznamy wyniki Rankingu Inwestycyjnego WSPÓLNOTY, opracowywanego przez prof. Pawła Swianiewicza z Uniwersytetu Warszawskiego. Laureatów rankingu – samorządowych liderów inwestycji w infrastrukturę, uhonorujemy statuetkami Kazimierza Wielkiego i dyplomami. Nowością będzie zaprezentowany drugiego dnia Forum raport dotyczący kryteriów podziału środków Regionalnych Programów Operacyjnych dla gmin. Jego autor - prof. Swianiewicz postara się odpowiedzieć na pytanie co decyduje o tym, że jedne gminy otrzymują wyższe, a inne niższe dotacje?
ADRESACI:
- przedstawiciele kadry kierowniczej w jednostkach samorządu terytorialnego (prezydenci, burmistrzowie, wójtowie i ich zastępcy, skarbnicy, radni) - przedstawiciele świata biznesu (przedstawiciele wszystkich firm świadczących usługi dla jst)
KOSZT UCZESTNICTWA:
Rejestracja do 31.08.13: Pierwszy uczestnik: 690 zł + 23% VAT Kolejny uczestnik: 590 zł + 23% VAT Rejestracja po 1.09.13: Pierwszy uczestnik: 790 zł + 23% VAT Kolejny uczestnik: 690 zł + 23% VAT Opłata dla przedstawicieli biznesu: 990 zł+23%VAT
CENA OBEJMUJE:
- Udział w konferencji - Materiały konferencyjne - Wyżywienie - Udział w wieczornej Gali
FORMA PRZYJMOWANIA ZGŁOSZEŃ:
Warunkiem uczestnictwa w Forum jest poprawne wypełnienie i odesłanie formularza zgłoszenia lub wypełnienie formularza zgłoszenia on-line dostępnego na stronie internetowej: samorzadoweforum.pl w zakładce Rejestracja.
Więcej informacji o Forum znajduje się na stronie internetowej wydarzenia: www.samorzadoweforum.pl.
KONTAKT:
Joanna Ulaniuk
tel.: 22 242 80 24
e-mail: j.ulaniuk@municipium.com.pl
Opłata: 690
Początek konferencji: 2013-10-09 Koniec konferencji: 2013-10-10
|
|
dodaj konferencję do:
|
|
|
Lokalizacja konferencji :
Hotel Sofitel VICTORIA ***** Królewska 11 00-065 Warszawa Mazowieckie
|
|
|
Organizator konferencji:
MUNICIPIUM SA ul. Uprawna 3 02-967 Warszawa woj. Mazowieckie
Telefon: 222428024 Fax: J.ULANIUK@MUNICIPIUM.COM.PL
http://samorzadoweforum.pl
|
|
|
Dodaj sprawozdanie
|
|
|
|
|