Wybrana konferencja już się odbyła 27 października 2009 r. (wtorek)
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe
Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników.
Menadżerowie niejednokrotnie poszukują odpowiedzi na pytania:
- jak podnieść jakość obsługi przy zachowaniu wydajności i efektywności?
- jaką technologie wybrać by w najbardziej optymalny sposób wspierała działania
- w jaki sposób lepiej wykorzystać posiadane zasoby?
- a przede wszystkim jak podnieść zadowolenie klientów?
Na te pytania spróbujemy udzielić odpowiedzi na organizowanym seminarium.
Koszt* 620 zł + 22% VAT - dla użytkowników
* 900 zł + 22% VAT - dla przedstawicieli posiadających rozwiązania w zakresie wsparcia Help Desk
Początek konferencji: 27 października 2009 r. (wtorek)
dodaj konferencję do:
Lokalizacja konferencji :
---
Warszawa MAZOWIECKIE
Organizator konferencji:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. ul. Międzyborska 50 04-041 Warszawa woj. MAZOWIECKIE