konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Jak zorganizować konferencję prasową, która wszystkim zapadnie w pamięć

Przeczytany: 1356 razy
Dodany: 2015-09-21 09:50:48
Aktualizowano: 2015-09-21 09:51:26

Siedziba firmy, nowoczesna sala konferencyjna, hotel z historią, a może jakaś niestandardowa lokalizacja, np. wagon kolejowy? Jednym ograniczeniem jest Twoja wyobraźnia, bo przecież miejsc na zorganizowanie konferencji prasowej jest sporo. Jeśli nie chcesz wpisać się w szablon, wybierz ofertę, która zaskoczy wszystkich przybyłych dziennikarzy i na długo zapadnie im w pamięć! W materiale damy Ci kilka wskazówek, jak to zrobić dobrze…

Plan działania, czyli co zrobić przed konferencją

Konferencja prasowa jest nieodłącznym elementem kontaktu marek, gwiazd, znanych osób i instytucji z dziennikarzami, którzy każdego dnia dostają setki zaproszeń na tego typu eventy. Jak zatem sprawić, by potencjalni odbiorcy Twojego wydarzenia, przyszli na nie z zaciekawieniem i zapamiętali je na dłużej niż godzinę po wyjściu z sali? Wystarczy odrobina fantazji i dobry plan działania! Zanim więc zaczniesz cokolwiek zamawiać i obdzwaniać lokale lub miejsca, zastanów się, jaki będzie powód zorganizowania Twojej konferencji i co chcesz przez nią osiągnąć. Pamiętaj o tym, by powód nie był błahy i nieciekawy. Musisz dać dziennikarzom prawdziwy przyczynek do napisania o Twojej firmie. Kolejnym krokiem będzie zaplanowanie budżetu, ustalenie daty, czasu trwania konferencji i ilości uczestników. Później przejdź do harmonogramu konferencji, przygotowania zaproszeń i ich dystrybucji oraz przygotowania materiałów prasowych. Pracy jest dużo, nikt nie będzie miał Ci więc za złe, jeśli skorzystasz z profesjonalnej pomocy w postaci agencji PR http://wizerunkowo.com/oferta/organizacja-konferencji-prasowych/, która ma doświadczenie w organizowaniu konferencji prasowych. Specjaliści PR służą swoim doświadczeniem i zaangażowaniem, dlatego jeśli nie masz zespołu, który może Cię wesprzeć w tych działaniach, zdaj się na pomoc agencji PR.

Miejsce i motyw przewodni

Aby wyróżnić się na tle podobnych imprez postaw na niestandardowy motyw przewodnim i miejscem. Najważniejszy jest dobry pomysł, bo to właśnie on pozwoli Ci sporo zaoszczędzić. Puść wodze fantazji i zaproś dziennikarzy do starego browaru, rzeźni, kokpitu samolotu czy na powieszoną 30 metrów nad ziemią platformę. Każdy pomysł, za którym będzie stała jakaś idea i spójność z tematem konferencji jest dobry. Pod warunkiem oczywiście, że wykażesz się w tej kwestii również subtelnością i swoistym wyczuciem – nie każdy chce przecież siedzieć w zakurzonej hali produkcyjnej… chociaż i to może mieć swój klimat.

 

 

Wysłane 2015-09-21 09:50:48 przez M-S-M
sale na konferencjeorganizacja konferencjikonferencje prasowe
Artykuły powiązane z powyższym
Konferencja to wydarzenie, które ma ogromne znaczenie dla danej firmy. Nie tylko pozwala na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, ale także wdrożenie nowych pomysłów i nawiązanie interesujących współprac. Bardzo ważne jest, by osoby odpowiedzialne za organizację konferencji wiedziały, na co zwrócić uwagę, by sprostać oczekiwaniom zaproszonych gości.
Jaki hotel na konferencje wybrać?
Wysłano 2019-04-10 09:29:14
Wybór miejsca na zorganizowanie konferencji, czy eventu firmowego jest nie lada wyzwaniem. Przestrzeń powinna posiadać odpowiednie wyposażenie i warunki techniczne, które umożliwią skuteczne przeprowadzenie eventu czy szkolenia. Na co należy zwrócić szczególną uwagę przy wyborze miejsca?
Organizacja konferencji krok po kroku
Wysłano 2019-01-30 10:05:24
Przed organizatorem konferencji czy spotkań biznesowych stoi nieliche zadanie. Jest to bowiem skomplikowany proceder, składający się z licznych elementów. Sukces wydarzenia zależy od zgrania ich wszystkich. Jak więc przebrnąć przez ten proces i nie popełnić rażących błędów? Odpowiedź znajdziesz poniżej.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY