konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

„Facility & Property Management – bezpieczna i oszczędna nieruchomość”

Przeczytany: 932 razy
Dodany: 2013-07-19 14:51:03
Aktualizowano: 2013-08-02 12:31:36

Warszawa 28 sierpnia 2013r. „Facility & Property Management – bezpieczna i oszczędna nieruchomość”

Serdecznie zapraszamy na jedyną taką konferencję w Warszawie. Nowa formuła, najlepsi eksperci w branży, liderzy rynku rozwiązań i usług!

Celem spotkania jest:

  • szerzenie wiedzy na temat kompleksowego, nowoczesnego zarządzania nieruchomościami

  • przekazanie informacji o aktualnych i nadchodzących zmianach w prawie m.in. deregulacji zawodu zarządcy nieruchomości

  • propagowanie idei oszczędności energii oraz zapewnienia bezpieczeństwa w nieruchomości

  • przegląd i prezentacja narzędzi oraz analiza dostępnych rozwiązań

Wykłady na konferencji poprowadzą m.in.:

  • Tadeusz Brach, Prezes IREM Polska
    "Rynek Nieruchomości - zmiany na osi czasu"

  • Renata Gabryelczyk, Komitet Techniczny 315 ds. Facility Management działający przy Polskim Komitecie Normalizacyjnym
    "Normy Facility Management w zarządzaniu procesami biznesowymi"

  • Zbigniew Mazurek, Komitet Techniczny 315 ds. Facility Management działający przy Polskim Komitecie Normalizacyjnym
    "Wytyczne do porównania skuteczności - benchmarking na bazie normy EN 15221 Facility Management - część 7"

Przegląd rozwiązań m.in.:

  • Nedap

  • Enspirion by Energa

Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • Właścicieli obiektów ( biura, centra handlowe, magazyny, hipermarkety, sieci sklepów)

  • Dyrektorów ds. Zarządzania Nieruchomościami

  • Dyrektorów administracyjnych

  • Dyrektorów technicznych

  • Zarządców nieruchomości komercyjnych

  • Deweloperów

  • Architektów

  • Inwestorów


Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli

dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych -

opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/facility-management-3/rejestracja-182.htm

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/facility-management-3.htm

 


Kontakt:

Agnieszka Różnicka

Koordynator Projektu

tel. +48 721 729 134

fax. 22 244 25 37

mail: agnieszka.roznicka@multitrain.pl

Wysłane 2013-07-19 14:51:03 przez M-S-M
zarządzanie nieruchomościamibranża FMkonferencjerynek nieruchomościWarszawawiadomości budowlane
Artykuły powiązane z powyższym
Jaki hotel na konferencje wybrać?
Wysłano 2019-04-10 09:29:14
Wybór miejsca na zorganizowanie konferencji, czy eventu firmowego jest nie lada wyzwaniem. Przestrzeń powinna posiadać odpowiednie wyposażenie i warunki techniczne, które umożliwią skuteczne przeprowadzenie eventu czy szkolenia. Na co należy zwrócić szczególną uwagę przy wyborze miejsca?
Organizacja idealnej konferencji to nie lada wyzwanie. Wymaga niejednokrotnie zaangażowania wielu sił, jak i środków oraz koordynacji pracy często dużego zespołu. Oczywiście wszystko zależy od skali wydarzenia, jego charakteru czy mnogości atrakcji. Organizacja dużych konferencji wymaga nie dni, ale tygodni, a nawet miesięcy przygotowań.
A może Lublin na organizację konferencji?
Wysłano 2019-02-05 12:51:15
Z jakiego powodu Lublin, sprzyja biznesowi?
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY