konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

„Facility & Property Management – bezpieczna i oszczędna nieruchomość”

Przeczytany: 951 razy
Dodany: 2013-07-19 14:51:03
Aktualizowano: 2013-08-02 12:31:36

Warszawa 28 sierpnia 2013r. „Facility & Property Management – bezpieczna i oszczędna nieruchomość”

Serdecznie zapraszamy na jedyną taką konferencję w Warszawie. Nowa formuła, najlepsi eksperci w branży, liderzy rynku rozwiązań i usług!

Celem spotkania jest:

  • szerzenie wiedzy na temat kompleksowego, nowoczesnego zarządzania nieruchomościami

  • przekazanie informacji o aktualnych i nadchodzących zmianach w prawie m.in. deregulacji zawodu zarządcy nieruchomości

  • propagowanie idei oszczędności energii oraz zapewnienia bezpieczeństwa w nieruchomości

  • przegląd i prezentacja narzędzi oraz analiza dostępnych rozwiązań

Wykłady na konferencji poprowadzą m.in.:

  • Tadeusz Brach, Prezes IREM Polska
    "Rynek Nieruchomości - zmiany na osi czasu"

  • Renata Gabryelczyk, Komitet Techniczny 315 ds. Facility Management działający przy Polskim Komitecie Normalizacyjnym
    "Normy Facility Management w zarządzaniu procesami biznesowymi"

  • Zbigniew Mazurek, Komitet Techniczny 315 ds. Facility Management działający przy Polskim Komitecie Normalizacyjnym
    "Wytyczne do porównania skuteczności - benchmarking na bazie normy EN 15221 Facility Management - część 7"

Przegląd rozwiązań m.in.:

  • Nedap

  • Enspirion by Energa

Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • Właścicieli obiektów ( biura, centra handlowe, magazyny, hipermarkety, sieci sklepów)

  • Dyrektorów ds. Zarządzania Nieruchomościami

  • Dyrektorów administracyjnych

  • Dyrektorów technicznych

  • Zarządców nieruchomości komercyjnych

  • Deweloperów

  • Architektów

  • Inwestorów


Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli

dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych -

opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/facility-management-3/rejestracja-182.htm

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/facility-management-3.htm

 


Kontakt:

Agnieszka Różnicka

Koordynator Projektu

tel. +48 721 729 134

fax. 22 244 25 37

mail: agnieszka.roznicka@multitrain.pl

Wysłane 2013-07-19 14:51:03 przez M-S-M
zarządzanie nieruchomościamibranża FMkonferencjerynek nieruchomościWarszawawiadomości budowlane
Artykuły powiązane z powyższym
Krajowe loty, na przykład między Gdańskiem a Warszawą, to szybka, bezpieczna i często niedroga alternatywa dla pociągu czy samochodu. Podpowiadamy, komu i w jakich sytuacjach opłaca się korzystać z tego środka transportu i jak wygląda przelot.
Szkolenia czy konferencje firmowe powinny być przeprowadzane w komfortowej atmosferze. Dogodny dojazd, bezpłatny parking to tylko niektóre z ułatwień, jakie powinny oferować hotele w Opolu, w których warto zorganizować firmowe szkolenie. Równie ważne są warunki, w których będzie przeprowadzane spotkanie. Co warto uwzględnić?
Jaki hotel na konferencje wybrać?
Wysłano 2019-04-10 09:29:14
Wybór miejsca na zorganizowanie konferencji, czy eventu firmowego jest nie lada wyzwaniem. Przestrzeń powinna posiadać odpowiednie wyposażenie i warunki techniczne, które umożliwią skuteczne przeprowadzenie eventu czy szkolenia. Na co należy zwrócić szczególną uwagę przy wyborze miejsca?
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY