konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Audyt SEO a pozycjonowanie stron: czy trzeba zaczynać od audytu?

Przeczytany: 124 razy
Dodany: 2020-07-17 11:49:55
Aktualizowano: 2020-07-17 11:55:00

Naprawdę trzeba zapłacić za audyt SEO? Nie można po prostu rozpocząć pozycjonowania? Właściwie można, ale to tak, jakby naprawę samochodu zacząć od wymiany elementy losowo wybranego z listy wyposażenia. Da się? Owszem, ale zanim usterka zostanie usunięta, budżet na pewno się skończy.

 

Trzy powody, żeby zrobić audyt SEO przed pozycjonowaniem

  1. W przypadku stron, które przez jakiś czas nie były prawidłowo pozycjonowana, audyt SEO pozwala odkryć często bardzo podstawowe błędy: rzeczy, które normalnie można by było przeoczyć, ponieważ dotyczą na przykład kodu witryny (długości czy redundancji fragmentów CSS wpływających na szybkość wczytywania), o czym przy klasycznym pozycjonowaniu czasem się zapomina.
  2. Mając przed sobą wyniki audytu, można dokonać priorytetyzacji zdań i wybrać, które z nich – przy najmniejszym nakładzie sił i środków – pozwalają osiągać najlepsze wyniki. Można też od razu skreślić z listy prac te punkty, których sprawdzenie dało niezłe wyniki.
  3. Co najważniejsze, tylko i wyłącznie na podstawie rzetelnej analizy stanu bieżącego, można zaplanować budżet kampanii pozycjonowania. Dopiero na tym etapie okaże się, jaki będzie minimalny budżet wstępny, jeśli wyniki mają być maksymalne. Mając zrobiony audyt, łatwiej też będzie zaplanować prace na czas kilku tygodni czy miesięcy, żeby pozycjonowanie nie pochłonęło całego budżetu działu marketingu.

 

Pozycjonowanie bez audytu? Można, ale nie warto

Pewne działania w zakresie pozycjonowania można podjąć nawet bez audytu – można przecież zdobywać linki. Warto jednak pamiętać, że ani ich jakość, ani tym bardziej ilość nie decydują dziś samodzielnie o tym, jak ułożą się wyniki wyszukiwania. Bardzo często trzeba będzie dokonać pewnych zmian na stronie, żeby linkowanie przynosiło idealne efekty. W przeciwnym razie pieniądze wydane na linkbuilding przyniosą mniejsze efekty od spodziewanych.

Mówiąc inaczej – wydanie pewnej części budżetu na rzetelny i dogłębny audyt SEO, pozwala później efektywniej zarządzać budżetem na samo pozycjonowanie online. To tym ważniejsze, że zmiany dotyczące reguł SEO nie są zupełnie stałe – jeśli witryna przez parę lat nie miała dobrego opiekuna, to przed przystąpieniem do budowy zaplecza, trzeba będzie to i owo poprawić.

 

 


Podsumowanie

Audyt SEO w żadnym razie nie jest zbędnym wydatkiem. To on pozwala określić, jaki jest punkt wyjścia do bieżącej kampanii pozycjonowania. Odkrycie słabych stron pozwala nad nimi popracować, ale przeprowadzenie audytu pozwala też unikać wydatków na prace nad elementami o mniejszym lub marginalnym znaczeniu.

Więcej informacji można znaleźć na SEMhub - pozycjonowanie stron Katowice

Wysłane 2020-07-17 11:49:55 przez M-S-M
strony wwwpozycjonowanieKatowiceseo
Artykuły powiązane z powyższym
Sieć internetowa zaczynała swoją karierę jako medium czysto tekstowe. Dzisiaj słowo w internecie pełni wiele funkcji i wciąż, mimo panowania ery YouTube, jest ważnym nośnikiem przekazu. W tym artykule dowiesz się, jakie znaczenie ma tekst dla wyszukiwarki Google i jak tworzyć artykuły skuteczne w pozycjonowaniu stron internetowych.
Krótki poradnik reklamowania w Internecie
Wysłano 2016-04-27 13:22:24
Posiadając firmową stronę internetową nie sposób nie zainteresować się jakąkolwiek formą internetowej reklamy. Dzisiejszy świat e-marketingu dostarcza wiele możliwości reklamowania się w sieci, a każda z nich niesie ze sobą określone korzyści. Która jest najlepsza dla Twojej witryny? W poniższym tekście opisane zostaną najpopularniejsze z metod reklamowania się w Internecie.
Konferencje, szkolenia, seminaria, czyli wszelkiego rodzaju spotkania, które wymagają odpowiedniej oprawy oraz doskonałych warunków. Prowadzenie działalności gospodarczej skupiającej się na oferowaniu optymalnych warunków do organizacji kompleksowych konferencji wbrew pozorom nie zalicza się do łatwej pracy. Tym bardziej, że branżowa konkurencja nie śpi i nawet małe kompleksy biurowe w niewielkich miejscowościach są w stanie zaoferować ciekawe alternatywy, dysponując odpowiednimi warunkami.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY