konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Bezpieczeństwo danych przedsiębiorstwa w kontekście współczesnych zagrożeń 20 marca 2014r., Wrocław

Przeczytany: 930 razy
Dodany: 2014-02-27 10:43:09

Jednym z najważniejszych aspektów w działalności każdego przedsiębiorstwa jest konieczność zapewnienia prawidłowej ochrony danych, które przechowujemy. Wielokrotnie bagatelizujemy tę kwestię i uważamy, że głównie o bezpieczeństwo powinny dbać największe firmy. Czy to prawda?

Czy to oznacza, że nasze dane są w pełni bezpieczne?
Czy jesteśmy w stanie zapewnić im właściwą ochronę?
Jak ustrzec się od wycieku danych i informacji?
Czy warto podejmować ryzyko?

Sytuacja kryzysowa wymaga podjęcia błyskawicznej i prawidłowej decyzji odnośnie rozwiązań koniecznych do usunięcia zagrożenia jakim jest utrata danych. Jeżeli zadbamy o pełne bezpieczeństwo z wykorzystaniem dedykowanych do tego systemów będziemy mogli spać spokojnie!

Pamiętajmy, że w dzisiejszych czasach bezpieczeństwo jest sprawą najwyższej wagi, dlatego w trakcie tegorocznej edycji konferencji poruszymy najważniejsze aspekty ochrony danych, przedstawimy współczesne zagrożenia i postaramy się wspólnie z naszymi ekspertami odszukać antidotum.


Zapraszamy do debaty już 20 marca do Wrocławia!
ZGŁASZAM UDZIAŁ>>>


Patronat Honorowy nad konferencją objęło:
POLSKIE TOWARZYSTWO INFORMATYCZNE ODDZIAŁ DOLNOŚLĄSKI

Proponowana tematyka konferencji:

  • współczesne zagrożenia dla bezpieczeństwa danych,
  • fizyczne bezpieczeństwo danych (ochrona serwerowni),
  • systemy ochrony danych przechowywanych i przetwarzanych,
  • archiwizacja danych,
  • DRaaS - akcja, reakcja?
  • ochrona przed wyciekiem danych – DLP,
  • bezpieczna kopia plików i danych,
  • szyfrowanie danych,
  • bezpieczeństwo danych w chmurze,
  • disaster recovery,
  • bezpieczne data center – miejsce przechowywania firmowych danych,
  • backup systemów operacyjnych,
  • bezpieczeństwo środowisk wirtualnych,
  • backup on-line,
  • rozwiązania storage’owe,
  • outsourcing usług archiwizacyjnych

Na konferencję zapraszamy:

  • dyrektorów/kierowników działów IT, bezpieczeństwa
  • oficerów bezpieczeństwa,
  • osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania,
  • osoby zarządzające z branż: ubezpieczeniowej, usługowej, bankowości, handlu, przemysłu, telekomunikacji, energetyki, administracji publicznej.

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY dla ww. osób.

Ilość miejsc ograniczona.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych -
1 000 PLN netto.*

* Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Kontakt:
Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
Tel: +48 721 729 134
mail: agnieszka.roznicka [at] multitrain.pl

 

Wysłane 2014-02-27 10:43:09 przez M-S-M
bezpieczeństwo danychochrona danych
Artykuły powiązane z powyższym
Jednym z czynników sukcesu rynkowego firmy jest zarówno sprawny system przepływu informacji  jak i niezawodny dostęp do elektronicznych danych. Oba te czynniki są niezbędne do prawidłowego przebiegu procesów: biznesowych, produkcyjnych i decyzyjnych w przedsiębiorstwie.
Czy można umieścić w bibliotece cyfrowej muzykę i filmy? Czy można rozpowszechniać darowane do biblioteki prace studentów, czy można rozpowszechniac prace naukowe bez porozumienia z twórcą? Czy rozpowszechnianie anonimowych fotografii, rękopisów, dokumentów może być nielegalne? Jak to naprawdę jest z dozwolonym użytkiem publicznym (czy kserowanie książek dla czytelników jest legalne)? Co to dokładnie znaczy „rozpowszechnianie w siedzibie biblioteki” – czy również na terenie uniwersytetu? Jakie „kruczki prawne” można wykorzystać by pokazać zbiory biblioteczne bez obaw o naruszenie praw autorskich?
Czy można szpiegować, monitorować pracowników w Internecie? Czy legalne jest blokowanie stron internetowych w firmie? Czy można zakazać pracownikowi podawania nazwy firmy w portalach społecznościowych? Czy adres IP jest daną osobową i czy można ją podawać? Jaka jest odpowiedzialność service provider-ów, host providerów itp.? Jak zabezpieczać dane na portalach społecznościowych – kto odpowiada w przypadku naruszeń na portalu internetowym? E-marketing w kontekście ochrony danych osobowych – jak prowadzić konkursy, jak przygotować mailing by nie był SPAM-em? Jak to naprawdę jest z „ciasteczkami” (cookies)? Czy zawsze potrzebna jest zgoda osoby, której dane przetwarzam w Internecie? Czy mogę przetwarzać dane bez konieczności uzyskiwania zgody?
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY