konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Czym powinna charakteryzować się dobra reklama?

Przeczytany: 388 razy
Dodany: 2017-07-10 13:19:20
Aktualizowano: 2017-07-10 13:24:35

Każdy właściciel nowo powstałej działalności musi liczyć się z tym, że o jego istnieniu prawie nikt nie będzie wiedział. W pierwszej kolejności musi poinformować wszystkich potencjalnych nabywców o oferowanym przez siebie produkcie czy usłudze, a przy tym zrobić to w sposób ciekawy, jaki będzie miał szansę utkwić w głowie osoby, która będzie miała z nim styczność. Sprawdź, jaką promocję można nazwać skuteczną.

Dobrana do wieku potencjalnego nabywcy

Oczywista oczywistość, o której niektórzy zapominają. Logiczne jest, że sprzedawca produktu dedykowanego osobie po 60 roku życia nie skieruje reklamy do osób młodych, chociaż sporo tutaj zależy od kontekstu. Przykładem mogą być wszelkie napoje na witalność, które najczęściej kupują wnukowie na dzień babci i dziadka. W tym przypadku promocja skierowana do młodego odbiorcy uzyska oczekiwany skutek, pod warunkiem, że zostanie wyemitowana w odpowiednim czasie.

Grupa wiekowa, do jakiej chcemy trafić w dużej mierze warunkuje to, jaka forma reklamy będzie dla nas najbardziej odpowiednia. Jeśli chcemy zyskać sympatię nastolatków i osób pomiędzy 20 a 30 rokiem życia to najłatwiej będzie kampanię reklamową przeprowadzić w internecie. W sytuacji, gdy naszym odbiorcom staną się osoby starsze to dużo bardziej będzie opłacało się wyemitować spot reklamowy w przerwie w serialu na popularnym kanale telewizyjnym czy wydrukować na jednej z pierwszych stron poczytnej gazety.

Prosta i tania

I tutaj z pomocą przychodzi choćby stara poczciwa ulotka czy papierowe plakaty. Koszt ich wyprodukowania nie jest zbyt duży, a przy tym można systematycznie modyfikować treści, jakie się na nich znajdą (w odróżnieniu do reklamy, którą nagrywamy raz na jakiś czas). Trzeba jednak pamiętać o tym, że ten niewielki kawałek papieru jakim jest ulotka, musi przyciągnąć oko osoby, która będzie w danej chwili dzierżyć ją w dłoniach, a tekst jaki zostanie na niej umieszczony musi utkwić w pamięci czytającego.

Po stworzeniu projektu ulotki wystarczy zlecić jego realizację np. na stronie https://diamond-druk.pl/. Do papierowej formy reklamy dobrze jest także dobrać niewielkie gadżety promocyjne, np. notesy, kalendarze czy bawełniane torby reklamowe, które dodatkowo zachęcą odbiorcę do skorzystania z oferowanych przez nas usług. Drukarnia Diamond Druk przygotuje dla Ciebie całą promocję szybko i tanio, co jest dobrą informacją dla nowych firm z niewielkim zapleczem finansowym, stawiających pierwsze kroki w biznesie.

Wysłane 2017-07-10 13:19:20 przez M-S-M
drukarniareklamaulotkiiamond-druk.pllh
Artykuły powiązane z powyższym
Inwestowanie w upominki dla konsumentów stało się integralną częścią promowania firmy. Najważniejsze jest jednak to, aby dopasować je do grona klientów, którzy najczęściej korzystają z naszych usług lub kupują sprzedawane przez nas produkty. W ten sposób osiągniemy największe korzyści. W dalszej części tego artykułu dowiesz się, dlaczego wybieranie praktycznych gadżetów reklamowych jest najsensowniejsze i co dzięki temu można zyskać.
Gdzie reklamować się na billboardach?
Wysłano 2019-02-11 11:28:38
Umieszczanie bilboardów na terenach pozamiejskich ma swoją specyfikę i trzeba dobrze przemyśleć gdzie je zainstalować, żeby przynosiły zyski. Właścicieli małych działek przy drogach, którzy chętnie udostępnią je reklamodawcom nie brakuje.
Zawieszki reklamowe zapewniają nie tylko świeży zapach w pomieszczeniu, ale są wspaniałym nośnikiem reklamy. Zawieszki reklamowe są doskonałym uzupełnieniem akcji promocyjnych, są świetnymi upominkami oraz dodatkami do różnych przedmiotów codziennego użytku, z których korzysta miliony odbiorców.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY