konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Dobry lider podstawą organizacji

Przeczytany: 853 razy
Dodany: 2015-05-05 11:32:06
Aktualizowano: 2015-05-05 11:35:27

Organizacja konferencji nie należy do najłatwiejszych czynności. Jest to proces rozległy i wymagający dużego zaangażowania. Jedna osoba nie jest w stanie sama zoorganizować tak dużego wydarzenia. W zależności od skali przedsięwzięcia, potrzebne jest kilka, a niekiedy nawet i kilkanaście osób do pomocy odpowiedzialnych za różne sfery organizacji (program, promocja, sprawy techniczne itd.). Aby dobrze przydzielić obowiązki poszczególnym osobom (a później nimi odpowiednio zarządzać) dobrze jest posiadać cechy lidera, przywódcy. Kim jest lider? Jaki powinien być?

Zarządzanie grupą ludzi nie należy do najłatwiejszych procesów. Każdy ma inny charakter, inne przyzwyczajenia, inne tempo pracy itd. Do zapanowania nad tym wszystkim potrzebny jest przywódca, który powinien posiadać odpowiednie kompetencje, wiedzę – tak, aby swoim doświadczeniem móc się podzielić ze współpracownikami. Lider powinien umiec dostrzec zdolności tkwiące w każdym z nich – w końcu to ich kreatywność może pozytywnie wpłynąć na organizację (np. konferencji). Ważnym czynnikiem jest także odpowiednia motywacja, która przerodzić może się później w satysfakcję z wykonanej pracy, a co za tym idzie – chęć dalszego działania. Liczy się konstruktywna krytyka – bezpodstawna ocena nie jest zbyt wiele warta. Równie ważną cechą dobrego lidera jest umiejętność komunikacji – musi umieć słuchać oraz mówić. Co więcej, kierownik powinien pokazywać swoim współpracownikom, że to, nad czym wspólnie pracują na prawdę ma sens, że to jest ich wspólny cel.

Podstawy zarządzania, zarządzanie kadrami, zarządzanie wizerunkiem, zarządzanie w sytuacjach kryzysowych – te informacje mogą przydać Ci się do tego, aby skutecznie zarządzać organizacją (bo przecież organizacja to w głównej mierze ludzie!). A to wszystko dzięki platformie edukacyjnej Notatek.pl !

Wysłane 2015-05-05 11:32:06 przez M-S-M
Notatek.pl
Artykuły powiązane z powyższym
Brak pokrewnych artykułów
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY