eMarketing Turystyczny w ŁodziPrzeczytany: 1054 razy Dodany: 2013-10-09 08:46:2323 października w Hotelu Focus w Łodzi, odbędzie się kolejna edycja Akademii eTravel. Tematem spotkania będzie skuteczne wykorzystanie marketingu internetowego w promocji i reklamie ofert turystycznych i usług hotelowych. Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne.
Akademia eTravel to wydarzenie o unikalnej formule, które łączy cechy konferencji, szkolenia i warsztatów. Głównym celem Akademii jest przekazanie uczestnikom praktycznych porad, wskazówek i inspiracji, na temat efektywnego wykorzystania narzędzi online w branży hotelarskiej i turystycznej. Tematyka spotkania będzie poruszać takie zagadnienia jak zachowanie gościa hotelowego i klienta biura podróży w internecie, marketing oferty turystycznej na słowa kluczowe w wyszukiwarce i poza nią, media społecznościowe w hotelarstwie i turystyce, strona WWW, która sprzedaje, a także nowości i trendy z zakresu e-marketingu hotelu i biura podróży.
Gościem specjalnym tej edycji będzie firma TOURSHOP oraz SARTWeb, dostawcy nowoczesnych rozwiązań marketingowych dla branży hotelarskiej i turystycznej. Sponsorami branżowymi Akademii eTravel są Grupa eholiday.pl oraz Adkontekst.pl. Patronem merytorycznym jest IAB Polska oraz Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie, Wydział Turystyki i Rekreacji.
Zaproszenie do uczestnictwa w Akademii eTravel skierowane jest do hoteli, obiektów SPA, konferencyjnych i noclegowych oraz biur podróży i agencji turystycznych.
Udział w Akademii eTravel jest bezpłatny – wymagana jest wcześniejsza rejestracja, decyduje kolejność zgłoszeń. Zapisy oraz szczegółowy program dostępne są na stronie: www.AkademiaeTravel.pl
Wysłane 2013-10-09 08:46:23 przez M-S-M Akademii eTravelkonferencje turystyczneArtykuły powiązane z powyższym
CSR pozwala na budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa w dłuższej perspektywie. Podczas konferencji naukowej w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji 16 stycznia 2015 r. przedstawiciele polskich firm podpowiedzą, jak z sukcesem zrealizować przedsięwzięcie społecznie odpowiedzialne. Wstęp wolny. Rezerwacja miejsc.
|
Jak zdobyć nowego klienta? Jak go utrzymać? Jak go zachęcić by to właśnie na naszej stronie internetowej zarezerwował pokój lub wycieczkę? To częste pytania, które zadają sobie właściciele hoteli i dyrektorzy biur podróży odpowiedzialni za sprzedaż, szczególnie obecnie, gdy w dobie internetu kilkanaście milionów Polaków, każdego roku aktywnie poszukuje usług turystycznych w sieci, a opinia jednego niezadowolonego klienta może zaważyć na postrzeganiu całej organizacji.
|
Nowe Motywacje sp. z o.o., Fundacja Inicjatyw Społecznych, Instytut Turystyki w Krakowie sp. z o.o. oraz Akademia Górniczo Hutnicza mają zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji praktyczno - naukowej.
|
|