konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Filmy dźwignią do sprzedaży i promocji w sieci

Przeczytany: 803 razy
Dodany: 2017-05-18 13:38:50
Aktualizowano: 2017-05-18 13:39:16

Co to jest lokowanie produktu?

Zgodnie z nowelizacją Ustawy o radiofonii i telewizji z 2011 r. art.4 pkt.21 „lokowaniem produktu jest przekaz handlowy polegający na przedstawieniu lub nawiązywaniu do towaru, usługi lub ich znaku towarowego w taki sposób, że stanowią one element samej audycji w zamian za opłatę lub podobne wynagrodzenie, a także w postaci nieodpłatnego udostępnienia towaru lub usługi”

Co ciekawe, ww. ustawa zakazuje lokowania produktów, ale ustawodawca pozostawił otwartą furtkę dla takiego działania. Jest nią art.17a, który przewiduje szeroki katalog wyjątków. W jego skład wchodzą filmy kinowe, filmy telewizyjne, seriale, transmisje sportowe i programy rozrywkowe.

 

 

Sprawdź także: kapsułki nespresso dla twojej firmy

Kiedy absolutnie nie można lokować produktu?

Bezwzględny zakaz lokowania produktu obowiązuje w programach informacyjnych, publicystycznych oraz audycjach dla dzieci. Przedmiotem lokowania nie mogą być: papierosy, alkohol, lekarstwa i usługi medyczne, środki odurzające, psychotropowe oraz hazard i zakłady wzajemne.

Zasady oznaczenia lokowania produktu.

W przypadku audycji radiowych lektor ma obowiązek poinformowania słuchaczy o lokowaniu produktu. Jeśli chodzi o telewizję, to audycje oznaczane są za pomocą dwóch pomarańczowych prostokątów z białymi napisami: AUDYCJA ZAWIERA LOKOWANIE PRODUKTU i AUDYCJA ZAWIERAŁA LOKOWANIE PRODUKTU

Pierwszy napis musi się pojawić na początku programu, oraz po każdej przerwie reklamowej- drugi pojawia się na końcu programu. Warto dodać, że takie samo oznaczenie funkcjonuje w internetowych serwisach VOD.

Lokowanie produktów w praktyce

Wyobraźmy sobie sytuację, że firma produkująca kawę np. kapsułki nespresso chce zareklamować swój produkt i uważa, że standardowa reklama, której bohaterem jest znana postać nie trafia do wcześniej założonej grupy docelowej. Po przeprowadzonych badaniach marketingowych okazuje się, że spora część grupy docelowej ogląda seriale. Producenci kawy mogą się zgłosić do producentów popularnego serialu i zaproponować im współpracę. Jeżeli bohaterowie spotkają się w domu na kawie, to scenę można nakręcić w taki sposób, aby pokazać, że jest to kawa z nespresso kapsułki.

Lokowanie produktu może okazać się korzyścią obopólną- firma zyskuje potencjalnych klientów, a produkcja filmowa warszawa dodatkowy budżet.

Wysłane 2017-05-18 13:38:50 przez M-S-M
film reklamowyreklamaspot reklamowy
Artykuły powiązane z powyższym
Targi branżowe to doskonała okazja dla firm do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, promocji swoich produktów i usług oraz zdobycia wartościowych informacji o konkurencji.
W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku.
Obecnie gadżety reklamowe chętnie są wykorzystywane w różnorodnych akcjach promocyjnych. Wynika to przede wszystkim z ich skutecznego a zarazem prostego, z psychologicznego punktu widzenia, mechanizmu działania. Po prostu lubimy dostawać prezenty, a tym właśnie są gadżety promocyjne.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY