konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Hiperpersonalizacja w e-mail marketing – jak skutecznie ją wykorzystać?

Przeczytany: 855 razy
Dodany: 2017-01-03 10:00:16
Aktualizowano: 2017-01-03 10:01:09

O korzyściach płynących z reklamy w mediach cyfrowych raczej nikogo nie trzeba już przekonywać. Telefonia komórkowa, telewizja i Internet skutecznie zdominowały nasze życie. Świat rzeczywisty i wirtualny przenikają się, przez co momentami nie jesteśmy w stanie rozróżnić co jest prawdą a co fikcją. Warto wykorzystać potencjał drzemiący w Internecie oraz pozostałych mediach cyfrowych, by wzmocnić swoją pozycję na rynku.

 

Odbiorcę trzeba zaskoczyć

Codziennie na nasze skrzynki pocztowe przychodzi kilka lub kilkanaście reklam, które nawet nie zachęcają do otwarcia. Newslettery, aktualizacje z mediów społecznościowych to wręcz codzienność. Użytkownicy są przyzwyczajeni do otrzymywania wiadomości e-mail, które w większości niczym się od siebie nie różnią. I w tym momencie pojawia się konieczność personalizowania komunikatów marketingowych. Aby przeprowadzić reklamę, przy pomocy której skutecznie rozprawimy się z konkurencją trzeba przygotować działania, które przyciągną uwagę grupy docelowej.

Dotychczas przeprowadzone badania pokazują, że użytkownicy choć niechętnie podchodzą do reklam, to nie chcą całkowicie rezygnować z ich otrzymywania. Dodatkowo zaznaczają, że chcieliby sami decydować o częstotliwości ich otrzymywania, a także otwarcie mówią, że personalizacja ze względu na imię, płeć czy wiek nie wystarczy do pozyskania ich jako klienta. Dobrzy marketerzy powinni doskonale zdawać sobie sprawę z tego, jakie działania poczynić by pozyskać nowych klientów.

Zalety hiperpersonalizacji

Głównym zadaniem marketingu hiperpersonalizowanego jest swego rodzaju przewidywanie na podstawie zaobserwowanych zachowań i czynów konsumentów ich potrzeb i preferencji zakupowych. Przykładowo, skuteczną hiperpersonalizacją będzie skierowanie reklamy karmy dla psów dla właścicieli psów czy reklamy kosiarek dla ludzi posiadających tereny, które wymagają koszenia. Nic tak przecież nie denerwuje, jak przeglądanie reklam produktów, które nie są nam do niczego potrzebne. Dodatkowo należy systematycznie obserwować działania odbiorcy, czyli jakie strony przegląda oraz jakie produkty najczęściej lądują w jego koszyku.

Zgodnie z tym co twierdzi William Holeksa z jednej z najpopularniejszych londyńskich agencji marketingowych Internetum (https://www.internetum.com/marketing/), media cyfrowe są idealnym środowiskiem do przeprowadzania skutecznych działań marketingowych. I nie ma żadnych przeciwwskazań, by się z nim tutaj nie zgodzić. Wystarczy jedynie rzetelna wiedza o tym, jak tego dokonać.

Wysłane 2017-01-03 10:00:16 przez M-S-M
Internetummarkietingmarketingu hiperpersonalizowanyagencja markietyngowaHiperpersonalizacjalh
Artykuły powiązane z powyższym
Jak zaprojektować flagę firmową?
Wysłano 2017-09-27 11:55:04
Każde państwo świata przywiązuje znaczną wagę do swojej flagi narodowej. Jak jest w przypadku flag firmowych? To nie jest wprawdzie bardzo rozpowszechnione rozwiązanie, ale czasami to dobrze zaprojektowana i przyciągająca uwagę flaga może być ciekawą metodą promocji danego przedsiębiorstwa.
Foto kalendarze powszechnie kojarzy się z prezentami wręczanymi bliskim osobom z rodziny, przyjaciołom bądź narzeczonym. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by wykorzystać kalendarze ze zdjęciami jako element budowania wizerunku firmy.
Hotelowe wymagania
Wysłano 2017-09-15 13:44:39
Przestrzenie hotelowe i restauracyjne są znane wszystkim. Wielu z nas korzysta również z sal konferencyjnych oraz szkoleniowych. I choć specyfika tych pomieszczeń jest różna, to łączą je niektóre elementy. Najważniejsze to oczywiście stoły i krzesła. Choć na pierwszy rzut oka to bardzo oczywisty i pospolity element aranżacyjny, ale tak naprawdę w dużej mierze decyduje o tym, czy w danym miejscu nam się podoba, jak się w nim czujemy oraz, co istotne szczególnie w hotelach i restauracjach, czy tam wrócimy. Eleganckie i wygodne rozwiązania są bardzo ważne na każdym etapie planowania przestrzeni.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY