konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Jak pendrive reklamowy może zwrócić uwagę na twoją firmę

Przeczytany: 1230 razy
Dodany: 2018-01-15 10:03:58
Aktualizowano: 2018-01-15 10:31:01

Duża konkurencja na rynku, która obserwowana jest niemal w każdej branży, przyczynia się do konieczności szukania nowych form wyróżnienia firmy na tle innych oraz świeżych metod promocji marki. Ważne jest, by reklama nie była nachalna i kojarzyła się z czymś przyjemnym. Jest to związane z powszechnym kryzysem reklamy, wywołanym brakiem poczucia zaufania potencjalnego odbiorcy do treści marketingowej. Przyczynił się do tego wszędobylski przekaz reklamowy, który z powodu swojego nadmiaru, zaczął męczyć i przestał wywiązywać się ze swojego zadania. Pendrive na zamówienie noszący logo danej marki, to subtelna forma zaistnienia firmy w świadomości odbiorcy.

Subtelna reklama

Pendrive'y z nadrukiem firmowym coraz częściej przekazywane są jako darmowe gadżety i dzięki temu krążą wśród wielu osób i środowisk. To idealna forma marketingowego przekazu, który dociera do odbiorcy w sposób subtelny i niejawny. W odróżnieniu od tradycyjnej reklamy, nie zachęca wprost do kupienia lub skorzystania z usługi danej marki, dlatego, nie odstrasza już przy pierwszym kontakcie. Dzięki obcowaniu z logo danej firmy, odbiorca wytwarza w swojej podświadomości pozytywne skojarzenie z przedsiębiorstwem.

Tego typu reklama wywołuje sympatyczne odczucia, emocjonalną więź i zaufanie. Ważne jest także poczucie ciekawości. Każdy, kto otrzyma taki przedmiot na pewno zechce sprawdzić czym się zajmuje firma, której logo obserwuje. Dzięki temu, istnieje duża szansa, że kiedy będzie potrzebował produktu lub usługi z danej branży, skorzysta właśnie z oferty tej firmy.

Dowolny kształt idealnie zwróci uwagę

Świetnym środkiem przekazu marketingowej treści jest pendrive w kształcie przedmiotu kojarzącego się z działalnością danej firmy. Wzmaga on poczucie sympatii do marki ze względu na atrakcyjny wygląd przedmiotu i niecodzienną formę, a także wzmaga zapamiętanie danego brandu oraz odpowiednie scalenie go z branżą, dzięki odbieraniu wizualnego bodźca, który bezpośrednio nawiązuje do profilu działalności.

Ważne, by kształt obudowy łączył się semantycznie z charakterem firmy. Dla przykładu, firma zajmująca się sprzedażą maszyn rolniczych, może wypuścić reklamowe pendrive'y w postaci traktora (albo jako w przykładzie tutaj: pendrivy-reklamowe.pl ). Wyjście usb mogłoby się znajdować pod ściąganą pokrywą silnika.

Wysłane 2018-01-15 10:03:58 przez M-S-M
firmapendrive reklamowygadżety firmowe
Artykuły powiązane z powyższym
Konstruktywny feedback ma ogromne znaczenie w dalszym rozwoju firmy, dbałości o odpowiednie stosunki pomiędzy pracodawcami, a pracownikami. Powinien działać w dwie strony – zarówno do oceny samych pracowników, jak i managerów oraz przełożonych. Tym właśnie zajmuje się program oceny 360 stopni. Czy warto jego wdrożeniem się zainteresować?
Dlaczego skorzystać z porad biznesowych?
Wysłano 2022-12-28 16:33:46
Biznes kwitnie, a zapotrzebowanie na porady biznesowe rośnie wszędzie. Liderzy biznesowi potrzebują aktualnych i odpowiednich porad, które mogą wdrożyć w swojej działalności.
Budowa stoiska handlowego to istotny etap każdego eventu czy targów.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY