konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Jak uwolnić od stresu swoich podwładnych?

Przeczytany: 197 razy
Dodany: 2017-03-17 08:52:34

Menadżer powinien wiedzieć, w jaki sposób efektywnie zarządzać swoimi pracownikami i skutecznie motywować ich do większego zaangażowania w wykonywaną pracę na rzecz całej firmy. Czynnikiem, który rzutuje na efektywność pracowników, będzie stres. Czy menadżer może zniwelować poziom stresu odczuwanego przez swoich podwładnych, a jeśli tak, to jak powinien do tego dążyć?

 

Stres oswojony

Każdemu dorosłemu człowiekowi, a nawet wielu dzieciom, w życiu zawodowym i prywatnym, na różnych etapach towarzyszy stres. Obcowanie z nim zdaje się nieuniknione, dlatego warto się do niego przyzwyczaić i wiedzieć, w jaki sposób najlepiej na niego reagować. Istnieje wiele poradników dotyczących tego, jak radzić sobie ze stresem. My podejmujemy tematykę metod radzenia sobie nie tyle z własnym odczuwaniem stresu, co ze stresem osób, z którymi wiąże nas zależność zawodowa. Na takie i inne pytania odpowie dobry kurs coachingu, który powinien przekazywać informacje dotyczące tego:

  • jak ja sam i moi podwładni mają się mniej stresować?
  • jakie są najlepsze metody radzenia sobie ze stresem?
  • jak mogę się najlepiej zrelaksować?
  • czy są sposoby na całkowite usunięcie stresu z codziennych obowiązków?

Identyfikacja źródła stresu

Wykwalifikowany, doświadczony menadżer powinien mieć szeroką wiedzę w tematyce związanej z zarządzaniem kadrami, ale nie tylko. Dobrze by było, aby właściwie potrafił on identyfikować źródła stresu i niwelować je. Środowisko zawodowe jest głównym jego źródłem i trudno go całkowicie uniknąć. Dla niektórych pracowników będzie to w ogóle niewskazane, ponieważ stres może ich wręcz motywować do bardziej zaangażowanego działania.

Stres należy traktować jako wyzwanie i sprawić, aby nasi pracownicy sami umieli sobie z nim radzić. Trzeba jednak najpierw wypracować odpowiednie modele postępowania z czynnikami stresującymi, które muszą być dopasowane do indywidualnych preferencji każdego podwładnego. Prezentując podejście coachingowe, menadżer może sprawić, aby stres stał się tematem wspólnej sesji coachingowej z pracownikami. Mogą się oni podczas takiego spotkania wypowiedzieć - z jakim poziomem stresu mają do czynienia na co dzień, co go powoduje itp. Subiektywne odczucia pracowników pozwolą zrozumieć ich podejście do sytuacji nerwowych w firmie. Być może potrzeba wprowadzenia tylko niewielkich zmian, aby zniwelować stres.

Jednym ze sposobów na to może być masaż firmowy, który prowadzony jest bezpośrednio w zakładzie pracy. Oferowany jest on przez wiele firm, zwłaszcza w dużych miastach - m.in. massage in warsaw. Odreagowanie stresu poprzez masaż pozwoli pozbyć się choć niektórych jego skutków - napięcia mięśniowego, a przyniesie niezbędny relaks, wyciszenie i nową energię do podejmowania kolejnych wyzwań przez pracowników. Sesja masażu trwa około 10-15 minut i dla menadżera może być nie tylko kosztem, ale inwestycją w zdrowie psychiczne i fizyczne wszystkich swoich pracowników. Stres przestanie im aż tak dokuczać, a być może dzięki trosce prezentowanej przez przełożonego, chętniej będą się dzielić swoimi problemami z nim i wspólnie szukać optymalnych rozwiązań.

Wysłane 2017-03-17 08:52:34 przez M-S-M
massage in warsawkurs coachingunormanbenett.plwp
Artykuły powiązane z powyższym
Podczas organizowania konferencji liczy się każdy, nawet najmniejszy szczegół. Na efektywność spotkania wpływa olbrzymia ilość elementów, zaczynając od ważnych procesów organizacyjnych, kończąc na drobnych aspektach, których zadaniem jest uprzyjemnienie atmosfery. Ma to olbrzymi wpływ na zdolność koncentracji i aktywność zgromadzonych. Atmosferę na konferencji najlepiej poprawiają upominki w postaci gadżetów reklamowych.
Trzy klucze do sukcesu nauki języków obcych
Wysłano 2017-11-30 10:08:55
Gdy poznamy kogoś, kto w biegłym stopniu posługuje się kilkoma językami obcymi, do głowy przychodzi tylko jedna myśl: ten ktoś ma wrodzony talent! Owszem, talent ma, ale pracował nad nim od wielu lat, aby wyróżniać się tak niezwykłą umiejętnością. Każdy z nas może stać się wielojęzyczny. Na naszą zdolność i skuteczność uczenia się wpływają trzy podstawowe rzeczy: postawa, czas i dostrzeganie różnych aspektów danego języka. Przedstawiamy wam trzy klucze do nauki języka obcego.
Mity na temat pracy w call center
Wysłano 2017-10-31 12:30:52
Niemal każdy student lub też osoba dopiero rozpoczynająca swoją przygodę z rynkiem pracy miała okazję sprawdzić się jako osoba pracująca w call center. Przez wiele osób jest to zajęcie traktowane jako typowa praca dorywcza służąca podreperowaniu często ubogiego, studenckiego budżetu. Przez kilkanaście lat funkcjonowania firm typu call center pojawiło się wiele mitów dotyczących pracy w tego typu miejscach, część z nich nigdy nie była prawdą, część jest już dawno nieaktualna ponieważ program call center i system ich działania przez wiele lat ewoluował w sposób znaczący.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY