konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Katalogi szyte czy klejone? Które wybrać?

Przeczytany: 1127 razy
Dodany: 2015-06-30 12:24:22
Aktualizowano: 2015-06-30 12:26:33

Walka o klienta zaczyna się od reklamy. Wybór odpowiedniego folderu przedstawiającego ofertę firmy może być fundamentem do pozyskania odbiorcy. Dlatego nie dziwi fakt, że do broszur i folderów podchodzi się z coraz większym pietyzmem.

Forma reklamy drukowanej do dziś pozostaje najpopularniejszą formą bezpośredniego kontaktu firmy z klientem. Nie chodzi już nawet o same ulotki czy jednostronicowe broszury. Coraz więcej zakładów podchodzi do prezentacji swej oferty w bardziej wyrafinowany, kreatywny sposób. Często zdarza się, że reklama ta przybiera formę niewielkiej książeczki. Jej zawartość, to oprócz samej oferty oraz symbolicznego opisu specyfiki przedsiębiorstwa, szeroka gama barw i zdjęć, których celem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta. Specjaliści z firmy drukarniakolumb.pl, podkreślają, że jakość takiego katalogu reklamowego ma olbrzymie przełożenie na ogólną opinię o danej firmie.

W obecnych czasach mamy dwa zasadnicze trendy dotyczące tworzenia takowych katalogów. Są to katalogi szyte oraz klejone. Często jednak pojawia się pytanie, na którą metodę łączenia tego typu książeczek się decydować. W głównej mierze rodzaj składania będzie uzależniony od kształtu jaki ma ona przyjąć oraz od jej objętości. 

Katalogi szyte będą idealnym rozwiązaniem dla broszur o nieco mniejszej pojemności stronicowej. Ten rodzaj łączenia będzie spokojnie mógł spoić nawet do sześćdziesięciu kartek wraz z okładkami. Katalogi szyte charakteryzują się kilkoma metodami łączenia. Będzie to więc szycie zwykłe, w którym szwy są niemalże niewidoczne na stronie zewnętrznej i szycie spiralne. W tym drugim przypadku łączenie przypomina spiralę - ten typ często wykorzystywany jest w kalendarzach lub niektórych notesach. W segregatorach natomiast występuje szycie oczkowe. Od niedawna pojawił się również nowy sposób zwany falcowaniem bez szycia.
Katalogi szyte mogą przybierać formę książeczek pionowych i poziomych, co uzależnione jest od specyfiki ich czytania i przewracania kolejnych stron. Pamiętać trzeba, że próba zszycia większej ilość kartek może okazać się nieskuteczna. Jest to spowodowane tym, że szew nie będzie w stanie utrzymać tak dużej ilości kartek. 

W katalogach, w których ma być zawarta znacznie większa ilość informacji, najlepiej będzie zastosować wersję klejoną - mówią fachowcy z drukarniakolumb.pl. Klej bowiem jest w stanie połączyć ze sobą większą ilość stron, a dodatkowo stosuje się przy nich mocniejsze okładki. Podobnie jak katalogi, mogą one przybierać formę pionową lub poziomą. W tym przypadku warto jednak pamiętać, iż minimalna ilość stron takiej książeczki nie powinna wynosić mniej niż 24 kartki. Wynika to z faktu, iż mniejsza ilość stron może nie wytwarzać odpowiedniego nacisku, co może spowodować odklejanie się poszczególnych kartek.

Odpowiednie dopasowanie sposobu łączenia kartek w katalogu to bardzo istotny proces tworzenia reklamy papierowej. Źle połączony katalog bowiem w dość krótkim czasie może zacząć się rozpadać, co niewątpliwie nie wpłynie pozytywnie na odbiór firmy w oczach potencjalnego klienta. Co równie istotne, elementy takie jak papier, rodzaj okładki czy grafika mogą być dopasowane do każdego rodzaju łączenia. 

Wysłane 2015-06-30 12:24:22 przez M-S-M
WPkatalogireklama
Artykuły powiązane z powyższym
Targi branżowe to doskonała okazja dla firm do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, promocji swoich produktów i usług oraz zdobycia wartościowych informacji o konkurencji.
W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku.
Obecnie gadżety reklamowe chętnie są wykorzystywane w różnorodnych akcjach promocyjnych. Wynika to przede wszystkim z ich skutecznego a zarazem prostego, z psychologicznego punktu widzenia, mechanizmu działania. Po prostu lubimy dostawać prezenty, a tym właśnie są gadżety promocyjne.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY