Konferencja w hotelu, czyli jak zorganizować warte zapamiętania spotkaniePrzeczytany: 1292 razy Dodany: 2015-02-03 11:01:21 Aktualizowano: 2015-02-03 11:02:07
Centrum szkoleniowe, hotel z historią, nowoczesna sala konferencyjna, a może coś zupełnie niestandardowego i nieoczekiwanego, jak wagon kolejowy? Choć statystycznie konferencja w hotelu cieszy się największym powodzeniem, miejsc do zorganizowania konferencji prasowych czy szkoleń jest sporo. Ważne więc, by w takim szerokim wachlarzu ofert wybrać tę, która zaskoczy, wpasuje się w klimat i tematykę konferencji, a jednocześnie będzie dysponowała na tyle profesjonalnym sprzętem, by spełnić wszystkie oczekiwania prelegentów i odbiorców.
- Praktycznie nie ma w Polsce hotelu czy pensjonatu, który nie oferowałby wynajmu pomieszczeń i sprzętu na konferencje. Nadszedł więc czas by zwabiać klientów inaczej – podkreśla Agata z działu sprzedaży i marketingu (Hotel Twardowski w Poznaniu - www.hoteltwardowski.pl). W związku z powyższym wydawać by się mogło, że najlepszym miejscem jest przestrzeń niestandardowa. Owszem, sprawdzi się ona w wielu przypadkach, ale nie wszystkim. Nie każdemu bowiem odpowiadać będzie siedzenie w kokpicie startującego samolotu, czy na podwieszonej 30 metrów nad ziemią platformie. W tej kwestii należy wykazać się subtelnością i swoistym wyczuciem, by w pełni zadowolić swojego klienta, jak i jego odbiorców.
Nic więc dziwnego, że statystycznie najczęściej konferencje organizowane są w hotelach. Są one znacznie lepiej przygotowane na tego typu wydarzenia, nie tylko ze względu na piękne i duże przestrzenie, ale również bazę noclegową (która może być elementem kluczowym) czy własny catering. Wszystko to, choć z pozoru błahe i banalne, znacznie ułatwia przygotowanie konferencji i zaoszczędza organizatorom masę cennego czasu.
Wydaje ci się to nudnym i oklepanym pomysłem? Konferencja w hotelu wcale nie musi być standardowa! Wszystko zależy jednak od twojego budżetu i uczestników. Wystarczy jednak puścić odrobinę wodze fantazji i zagłębić się np. w historię danego obiektu. Wiadomo, że nie w każdym hotelu straszy biała dama, ale może był on kiedyś browarem albo rzeźnią? A może nocowała w nim światowa gwiazda muzyki? Każda tego typu ciekawostka może być punktem wyjściowym do ciekawego pomysłu, który sprawi, ze twoi goście, zapamiętają tę konferencję na dużo dłużej.
Wysłane 2015-02-03 11:01:21 przez M-S-M sala konferencyjna w Poznaniusale konferencyjneorganizacja konferencjiHotel Twardowski w PoznaniuArtykuły powiązane z powyższym
Organizowanie spotkań biznesowych w wynajętych salach konferencyjnych może przynieść wiele korzyści dla Twojej firmy.
|
Konferencja to wydarzenie, które ma ogromne znaczenie dla danej firmy. Nie tylko pozwala na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, ale także wdrożenie nowych pomysłów i nawiązanie interesujących współprac. Bardzo ważne jest, by osoby odpowiedzialne za organizację konferencji wiedziały, na co zwrócić uwagę, by sprostać oczekiwaniom zaproszonych gości.
|
Wirtualne biuro to oferta cały czas nowatorska na polskim rynku. Nie każdy przedsiębiorca spotkał się z pojęciem wirtualnego biura czy wirtualnej siedziby. Można powiedzieć, że wirtualne biuro to właśnie adres na siedzibę firmy, spółki, działalności gospodarczej a nawet mniej popularnych podmiotów jak stowarzyszenia czy fundacje.
|
|