konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Lider eTurystyki – nagroda dla najlepszych hoteli i biur podróży w internecie!

Przeczytany: 935 razy
Dodany: 2013-11-05 12:06:04
Aktualizowano: 2013-11-05 12:06:47

Jak zdobyć nowego klienta? Jak go utrzymać? Jak go zachęcić by to właśnie na naszej stronie internetowej zarezerwował pokój lub wycieczkę? To częste pytania, które zadają sobie właściciele hoteli i dyrektorzy biur podróży odpowiedzialni za sprzedaż, szczególnie obecnie, gdy w dobie internetu kilkanaście milionów Polaków, każdego roku aktywnie poszukuje usług turystycznych w sieci, a opinia jednego niezadowolonego klienta może zaważyć na postrzeganiu całej organizacji.

Program Certyfikacji Lider eTurystyki został stworzony z myślą o wyróżnieniu najlepszych przedstawicieli branży turystycznej i hotelarskiej, którzy zapewniają bezpieczeństwo, wiarygodność i prowadzą profesjonalne działania w nowoczesnych kanałach komunikacji. Misją programu Lider eTurystyki jest podnoszenie jakości obsługi klienta w biurach podróży i hotelach oraz zapewnienie konsumentowi najwyższego poziomu bezpieczeństwa i komfortu w procesie rezerwacji ofert i usług za pośrednictwem internetu.

Hotele, obiekty hotelowy, biura podróży i agencje turystyczne, które zdecydują się na uczestnictwo w Programie przechodzą szczegółowy audyt, którego celem jest weryfikacja ich aktywności internetowej. Analiza obejmuje kilkadziesiąt punktów, które podzielone są na cztery kategorie:

  • poziom obsługi klienta w kanale online
  • przyjazność i wiarygodność witryny www
  • aktywność internetowa w świetle obowiązujących przepisów prawa
  • profesjonalizm w marketingu online

Laureaci Programu otrzymują godło, certyfikat i tytuł Lidera eTurystyki. Dodatkowo organizator Programu zapewnia wszystkim Liderom promocję w internecie.

„W czasach ogromnego wzrostu znaczenia internetu w procesie sprzedaży usług turystycznych i hotelarskich, jedną z dróg do sukcesu w warunkach nieustannej i coraz ostrzejszej konkurencji, staje się prowadzenie działań w oparciu o najwyższe standardy. Tego oczekują zarówno goście hotelu, jak i klienci biur podróży. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi Program Lider eTurystyki, który wskazuje i rekomenduje klientom najlepszych przedstawicieli turystyki w wirtualnym świecie. Dla hoteli i biur podróży uczestnictwo w Programie to prestiż, wzmocnienie wizerunku i potwierdzenie nowoczesności i innowacyjności danej firmy – to również duża szansa na większą liczbę rezerwacji internetowych.” – mówi Rafał Marek, dyrektor Programu Lider eTurystyki.

Do Programu mogą przystąpić przedstawicie turystyki i hotelarstwa, dla których internet jest ważnym narzędziem promocji i sprzedaży swoich usług. Szczegółowe informacje dotyczące Programu Lider eTurystyki znajduje się na stronie internetowej: www.LIDEReTURYSTYKI.pl.

Kontakt i dodatkowe informacje:

dr Rafał Marek - biuro@lidereturystyki.pl  - tel. 606 802 282 - http://LidereTurystyki.pl

Wysłane 2013-11-05 12:06:04 przez M-S-M
konferencje dla hotelarzykonferencje turystyczne
Artykuły powiązane z powyższym
CSR pozwala na budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa w dłuższej perspektywie. Podczas konferencji naukowej w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji 16 stycznia 2015 r. przedstawiciele polskich firm podpowiedzą, jak z sukcesem zrealizować przedsięwzięcie społecznie odpowiedzialne. Wstęp wolny. Rezerwacja miejsc.
Podczas VII Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2014 odbędzie się bezpłatna konferencja pt. „Dostępność obiektów hotelarskich dla osób z niepełnosprawnościami - rozwiązania architektoniczne i techniczne”. 18 września br., drugiego dnia targów, specjaliści z Fundacji Integracja powiedzą na co zwrócić uwagę, by obiekt noclegowy był dostępny dla osób ograniczonych ruchowo oraz w jaki sposób dostosować go do ich potrzeb.
eMarketing Turystyczny w Łodzi
Wysłano 2013-10-09 08:46:23
23 października w Hotelu Focus w Łodzi, odbędzie się kolejna edycja Akademii eTravel. Tematem spotkania będzie skuteczne wykorzystanie marketingu internetowego w promocji i reklamie ofert turystycznych i usług hotelowych. Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne.  
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY