konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Mailing reklamowy – jakie daje korzyści?

Przeczytany: 227 razy
Dodany: 2018-08-31 09:55:03
Aktualizowano: 2018-08-31 09:56:28

Wiele firm poszukuje nowych sposobów docierania do stałych i potencjalnych klientów, dlatego tradycyjne metody marketingowe, takie jak bezpośrednie kampanie mailingowe, są niejednokrotnie zastępowane działaniami w social mediach. Często jednak zapomina się o tym, że mailing reklamowy oferuje jedną z najskuteczniejszych form promocji.

Dlaczego warto zainteresować się mailingiem reklamowym?

1. Docierasz do zainteresowanych odbiorców

Możliwość kierowania reklam do konkretnych odbiorców rozwiązuje wszystkie nieodłączne problemy ogólnego marketingu – zauważają eksperci z makesend.pl. Dawno minęły czasy umieszczania reklam w telewizji, na bilbordach lub w czasopismach. Dzięki marketingowi e-mail masz większą kontrolę nad tym, kto zobaczy Twoją wiadomość, dzieląc listę kontaktów na podstawie statusu, danych demograficznych, lokalizacji lub innych czynników. Dzięki temu ​​odbiorcy otrzymują treści dostosowane specjalnie do swoich potrzeb. Klienci i właściciele firm odnoszą korzyści, ponieważ możesz spersonalizować wiadomość dla każdego z nich w zależności od segmentu, aby zwiększyć współczynnik konwersji.


dlaczego-warto-zainteresowac-sie-mailingiem.jpg

2. Zwiększasz świadomość marki

Każda wysłana wiadomość e-mail gwarantuje to, że potencjalny klient będzie miał kontakt z Twoją marką. Dzięki strategicznemu planowaniu, inteligentnemu projektowi i ukierunkowanej treści Twoja firma będzie konsekwentnie budować wartość. To pozwoli na budowanie zaufanego grona odbiorców.

3. Ułatwiasz dzielenie się ofertami

Nie ma wielu form marketingu tak łatwych do rozpropagowania, jak ten mailingowy. Za pomocą jednego kliknięcia subskrybenci mogą udostępniać Twoje oferty i wiadomości swoim znajomym, a to znacznie większą ekspozycję i wiarygodność firmy.


4. Zbierasz ważne dane

Analizowanie zachowań klientów jest niezbędne do mierzenia sukcesu każdej kampanii. Wiele kanałów marketingowych ma niejednoznaczne i szacunkowe wyniki. Z kolei mailing reklamowy precyzyjnie i wartościowo generuje dane, które będziesz mógł wykorzystać w kolejnych kampaniach. Dodatkowo te informacje to coś więcej niż tylko liczby i procenty – są odwzorowaniem zainteresowań i potrzeb klientów.


dlaczego-warto-zainteresowac-sie-mailingiem-1.jpg

5. Zyskujesz czas i pieniądze

Być może najbardziej atrakcyjną zaletą mailingu reklamowego jest zwrot z inwestycji. Brak kosztów druku, brak opłat pocztowych, brak stawek reklamowych. Marketing e-mailowy jest jedną z najbardziej przystępnych i opłacalnych form promocji. Jego wyniki są również łatwo mierzalne, dzięki czemu możesz szybko wprowadzić zmiany do swojej kampanii wedle swoich potrzeb.

Wysłane 2018-08-31 09:55:03 przez M-S-M
mailing reklamowy
Artykuły powiązane z powyższym
Brak pokrewnych artykułów
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY