konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Niestandardowe rozwiązania na Targach Event 2011

Przeczytany: 1103 razy
Dodany: 2011-09-28 13:19:04
Aktualizowano: 2011-09-28 13:20:22

Blisko 100 wystawców zaprezentuje się na III Targach Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011. Wśród ofert znajdą się m.in. niestandardowe nośniki reklamowe, gadżety, oświetlenie estradowe, usługi satelitarnych transmisji video, kompleksowego zabezpieczenia medycznego czy obiekty eventowe.Ponadto do dyspozycji uczestników targów oddany zostanie Meeting Bar - miejsce spotkań zaaranżowane w charakterze filmowego Hollywood.Targi Event 2011 odbędą się w dniach 5 i 6 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji on-line na www.targievent.pl/rejestracja.

- Na tegorocznych Targach Event zaprezentuje się wiele firm oferujących różnorodne produkty, usługi oraz pomysły na przygotowanie w pełni udanej imprezy, bez względu na jej wielkość i charakter. Targi powinien zatem odwiedzić każdy, kto zajmuje się organizacją wydarzeń firmowych, sportowych, politycznych, naukowych, artystycznych czy społecznych. Zwiedzający będą mieli doskonałą okazję, aby przejrzeć aktualne propozycje dostępne na rynku, poznać wprowadzane nowości, nawiązać kontakty biznesowe, a także by atrakcyjnie spędzić czas – mówi Dawid Chłopik, Project Manager Targów Event.

Oferta od A do Z

Wystawcy Targów Event 2011 zaprezentują bogaty wybór produktów i usług służących przygotowaniu różnorodnych imprez. Na stoiskach pojawią się oferty zewnętrznych nośników reklamowych, jak Backlighty, SuperNet czy rozwiązania pozwalające na precyzyjne dotarcie do wybranej grupy docelowej. Prezentowane będą różnorodne gadżety o charakterze upominkowym i reklamowym, np. czekoladki z czekoladowym personalizowanym nadrukiem. Nowością na sezon 2012 będą opaski ze zdrapkami do wykorzystania np. w konkursach czy system Ultra Security Skaner, który obok zabezpieczenia, weryfikacji i reklamy, spełnia również funkcje prewencyjne. Zaprezentuje się pierwsza w Polsce restauracja oraz firma cateringowa organizująca degustacje w absolutnych ciemnościach, które sprawiają, że wyostrzają się zmysły smaku, węchu i słuchu. Spośród obiektów na niecodzienny event warto wymienić choćby kompleks kartingowo-konferencyjny zlokalizowany na obrzeżach Chojnowskiego Parku Krajobrazowego. Odbywają się tu spotkania biznesowe, imprezy integracyjne, a także oferowane aktywne formy spędzania wolnego czasu na gokartach, torze quadowym, offroadowym, za sterami buggy, ekstremalnej jazdy Monster Truckiem i grze w paintball.

Na targach będą obecne firmy oferujące profesjonalną obsługę kawową imprez, mobilne kawiarnie oraz dystrybucję produktów spożywczo-delikasowych. Zaprezentują się wiodące firmy wykonujące pokazy barmańskie w stylu flair, a także przeprowadzające warsztaty i szkolenia w tym zakresie. Wśród ofert znajdą się m.in.: oświetlenia estradowe, teatralne, dyskotekowe, ekrany LED, usługi satelitarnych przekazów video, videokonferencji, telemostów, realizacji obrazu czy multimediów. Prezentowany będzie automat do robienia zdjęć - Flashbox - jako propozycja uatrakcyjnienia każdej imprezy. Pojawią się także firmy zajmujące się marketingiem zintegrowanym, organizujące akcje eventowe, konferencyjne i wyjazdowe, jak również firma projektująca i realizująca gry miejskie oparte na nowoczesnych technologiach internetowych. Ponadto na Targach Event 2011 będzie można zapoznać się z ofertą usług medycznych, bezpieczeństwa i ochrony, jak również agencji tłumaczy, modelek i hostess, agencji fotograficznych i stylistów. Całość propozycji wystawców została ujęta w cztery główne sektory: rozrywka, bezpieczeństwo i porządek, techniki oraz obiekty eventowe.

Event z atrakcjami

Podczas Targów Event, wzorem ubiegłorocznej edycji, powstanie Meeting Bar, którego wystrój tym razem będzie odzwierciedlał filmowy Hollywood. W tym eleganckim i komfortowym miejscu będzie można spróbować dobrych drinków, zrelaksować się przy muzyce czy porozmawiać w miłej atmosferze o sprawach biznesowych. Ponadto na niektórych stoiskach będzie można skosztować przygotowanej przez najlepszych baristów kawy, także w technice latte art, zdobione ładnymi wzorami. Nie zabraknie również niezwykle widowiskowych pokazów barmańskich w stylu flair. Tegoroczna edycja Targów Event będzie pierwszą, której wystawcy mogą wziąć udział w konkursie na najlepszą ofertę. Na laureatów będą czekać unikatowe logotypy „Najlepszy produkt Targów Event 2011” oraz atrakcyjne pakiety promocyjne.

- Targi Event to także szansa porozmawiania ze specjalistami, skorzystania z wiedzy ekspertów prezentowanej na organizowanych tu konferencjach, która z pewnością przyda się przy planowaniu i organizowaniu każdego eventu – zaznacza Dawid Chłopik.

Wiedza budująca sukces eventów

W tym roku na targach odbędzie się I Event Forum – konferencja „CSR i nowe technologie w służbie eventom”, które będzie okazją do rozmów nt. promocji eventów przez social media, społecznej odpowiedzialności biznesu czy sposobów, jak wywołać efekt „wow” przez multimedia. Spotkania biznesowe i nawiązanie kontaktów między przedstawicielami obiektów, usługodawcami z branży i organizatorami różnych imprez umożliwią z kolei warsztaty MP Fast Date. Event Managerów powinny zainteresować również warsztaty „Praktyczne zastosowanie menadżerskich technik motywacyjnych w pracy Event Managera”, a przede wszystkim konferencja „Event Manager - człowiek renesansu” poruszająca tematy z zakresu prawa, zarządzania i psychologii. Natomiast na pytanie jak dopasować event do potrzeb odbiorcy odpowie prezentacja „Event spersonalizowany - preferencje uczestnika: jak poznać, gdzie przechowywać, jak zarządzać?”. Dla przedstawicieli samorządów odpowiedzialnych za organizację eventów w miastach, gminach i powiatach dedykowana jest zwłaszcza konferencja „Biznes i samorząd – skuteczna PRomocja regionu”, nad którą Patronat Honorowy objął Marszałek Województwa Mazowieckiego, Adam Struzik.

Wstęp na targi

W tym roku Targom Event 2011 będzie towarzyszyła niezależna impreza – Targi WorldHotel 2011, prezentująca oferty dla obiektów noclegowych. Zwiedzający, którzy zarejestrują się na stronie www.targievent.pl/rejestracja, będą mogli skorzystać z bezpłatnego wstępu na obydwie imprezy targowe. Rejestracja on-line będzie aktywna do 3 października 2011 do godz. 12.00. Osoby, które zarejestrują się podczas targów, będą zobowiązane zakupić bilet w cenie 30 zł za każdy dzień imprezy, który upoważnia do uczestnictwa zarówno w Targach Event, jak i WorldHotel. Szczegółowe informacje na temat uczestnictwa w wydarzeniach towarzyszących Targom Event dostępne są na stronie www.targievent.pl. Na większość wydarzeń wstęp możliwy jest po dokonaniu wcześniejszego zgłoszenia.

 źródło: PR

Wysłane 2011-09-28 13:19:04 przez M-S-M
Targi Event 2011eventkonferencjetargi
Artykuły powiązane z powyższym
Szkolenia czy konferencje firmowe powinny być przeprowadzane w komfortowej atmosferze. Dogodny dojazd, bezpłatny parking to tylko niektóre z ułatwień, jakie powinny oferować hotele w Opolu, w których warto zorganizować firmowe szkolenie. Równie ważne są warunki, w których będzie przeprowadzane spotkanie. Co warto uwzględnić?
Organizacja wydarzeń, w których ma wziąć udział duża ilość ludzi, a odbywać się będą w plenerze, wiąże się z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest zapewnienie przestrzeni, która jest odporna na warunki pogodowe - czy to z przeznaczeniem na katering, sprzęt elektroniczny czy punkt medyczny. Już od wielu lat w tej roli idealnie sprawdzają się namioty aluminiowe. Ich wynajem to rozwiązanie szybkie i wygodne, a jeżeli w zakres usługi wchodzi także dowóz, montaż, a potem demontaż, to staje się ono kompleksowe.
Lista potrzebnego sprzętu zależy od wielkości przedsięwzięcia oraz branży, w jakiej działa firma. Wpływ ma na to również segment odbiorców. Zaplecze sprzętowe nie zawsze oznacza urządzenia wykorzystywane bezpośrednio podczas spotkania.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY