15 października 2009 roku, Warszawa
W czasach, kiedy Internet stał się podstawowym narzędziem w walce o Klienta powstała potrzeba stworzenia nowych kanałów marketingowych, skutecznych w docieraniu do coraz bardziej świadomego i wymagającego konsumenta.
Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w konferencji "Nowe kanały e-marketingu", podczas której zaprezentowane zostaną kanały i możliwości technologiczne w działaniach e-marketingowych. Pokażemy jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby skutecznie zwiększyć efektywność kampanii marketingowych i wyprzedzić konkurencję.
W PROGRAMIE (09:50-17:00)
- Jak marketing bezpośredni wspiera e-marketing – inspiracje i trendy
Katarzyna Domańska (Wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego)
- Blog marketing
Krzysztof Urbanowicz (Prezes Mediapolis)
- Jak skutecznie wykorzystać potencjał społeczności?
Marcin Maj (Dyrektor Zarządzający, OS3 multimedia)
- Advergaming - gry reklamowe i reklama w grach komputerowych
Adam Dyba (Prezes AdAction)
- Out of Home TV (OOH TV) - Nowa jakość komunikacji
Rafał Tyborowski (Dyrektor Biura Reklamy, Call2action)
- Marketing mobilny - teoria i wykorzystanie w praktyce. Case: bruno banani dla P&G
Robert Stopyra (Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Mobile Entertainment Europe)
- Reklama video on-line to nie tylko pre-rolle
Marcin Olszewski (V2Media)
- Reklama poprzez bluetooth
Cezary Terepka (Prezes PPP Marketing)
- Przepis na wirusa
Marcin Kandefer (Manager ds. Kluczowych Klientów, Ideo)
- Email marketing - skuteczna alternatywa kampanii displayowych
Marcin Gugała (media planning director, SARE)
- Radio internetowe jako nowoczesne medium rozrywkowe
Łukasz Borawski (Inforcom)
WIĘCEJ INFORMACJI
www.marketingnews.com.pl/em.pdf
Kontakt z koordynatorem:
Agata Soboń; pr@cpi.com.pl