Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”Przeczytany: 1206 razy Dodany: 2009-03-02 11:02:20 Aktualizowano: 2009-06-29 15:36:09Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”
Szanowni Państwo,
Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana.
Nurtuje nas pytanie - jakie faktycznie korzyści można odnieść w wyniku takich imprez? Jakie należy stawiać przed nimi cele? Jak powinno wyglądać modelowa organizacja imprezy? Co należy wykonywać przed, co - w trakcie, a co - postfactum? Pytań jest wiele.Zebraliśmy je razem - spróbujemy szukać odpowiedzi!
Postanowiliśmy zorganizować specjalną konferencję dedykowaną tym zagadnieniom. Zależy nam na Państwa aktywnym w niej uczestnictwie Zapraszamy do szerokiego udziału! Wszystkich zainteresowanych zapraszamy więc do Warszawy. Do zobaczenia
Wiesław Bełz wraz z zespołem "Konferencje w Domenie Silesia"
KONFERENCJA W PIGUŁCE Tematy które zostaną poruszone na imprezie:
* Czy coś takiego jak marketing konferencyjny w ogóle istnieje ? * Jakie warunki powinna spełniać dobra impreza typu konferencyjno-seminaryjnego? " Czy konferencja może przysparzać sponsorom klientów? * Jakie inne korzyści może przynosić udział sponsorski w konferencji? * Jak dobrze przygotować się do występu na konferencji (stoisko, prezentacja, eventy, etc)? * Jakie działania podjąć przed konferencją? * .. a jakie po jej zakończeniu? * jak przygotować się organizacyjnie do udziału w konferencji? * Ile należy przeznaczyć pieniędzy na udział w takiej imprezie? * W ilu (i w jakich) imprezach warto wziąć udział, a w których nie warto? * Jakie akcesoria marketingowe warto mieć w związku z konferencjami (ramowe wystąpienia konferencyjne, materiały dla prasy, filmy, prezentacje mm, etc)? * Jak występować na konferencji (z czym-z jaką ofertą, w jaki sposób)?
MIEJSCE Sala Konferencyjna Urzędu Dozoru Technicznego ul. Szczęśliwicka 34 02-353 Warszawa
TERMIN
- 11 marca
UDZIAŁ W KONFERENCJI * cena udziału w konferencji wynosi - 61 zł/osoby (wystawiamy faktury vat). Wpłaty prosimy dokonywać na numer konta który mozna znaleźć tutaj
PRZEWIDYWANA SKALA IMPREZY
- około 100 osób
Szczegółowe informacje: http://potencjal.konferencje.silesia.pl/index.htm
Źródło: pr
Wysłane 2009-03-02 11:02:20 przez M-S-M konferencjaorganizatorzy konferencjizysk konferencyjnyArtykuły powiązane z powyższym
 Organizacja eventu to szereg czynników, które należy wziąć pod uwagę. Wynajem namiotów jest często pomijany. To błąd, który może się zemścić.
|
 Powodzenie konferencji w dużej mierze zależy od wyboru miejsca, gdzie ona się będzie odbywać. Dobra lokalizacja ma znaczenie tak dla organizatora, jak i dla uczestników konferencji. Warto też pamiętać o tym, czy dojazd do centrum konferencyjnego jest dogodny dla uczestników, którzy korzystają z różnych środków transportu.
|
 4. Międzynarodowy Kongres Inwestycyjny FxCuffs zbliża się wielkimi krokami.
|
|