konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Praktyczne gadżety reklamowe — czym przekonać klientów do pozostania na dłużej?

Przeczytany: 1160 razy
Dodany: 2019-05-23 10:07:39
Aktualizowano: 2019-05-23 10:20:59

Praktyczne, czyli jakie? Jakie gadżety reklamowe przynoszą najwięcej korzyści?


Klienci cenią nie tylko te szalone i ekstrawaganckie prezenty od firm. Często znacznie milej widziane są produkty, które można zastosować w trakcie prac domowych, pracy zawodowej, realizacji swoich pasji czy po prostu w trakcie wypoczynku. Najlepiej, aby były to takie przedmioty, których tak naprawdę nigdy nie jest za dużo. Klient odczuwa w ten sposób wdzięczność wobec firmy, gdyż pozwoliła mu zaoszczędzić. Tak może być, choćby w przypadku termosu, który przydaje się zarówno w trakcie choroby, na wakacjach, jak i w pracy. Jednak nie zawsze pamiętamy o tym, aby go kupić lub po prostu jest dla nas akurat zbyt drogi.

 

 

 

 

Gdzie zamówić upominki z logo firmy?


Kiedy szukamy gadżetów, które będą nie tylko funkcjonalne, ale przy okazji także rozreklamują naszą firmę, powinniśmy zwrócić uwagę głównie na jakość i ich użyteczność. Klienci, otrzymujący produkt za lojalność, który szybko ulegnie zniszczeniu lub jego użytkowanie będzie im zagrażać, stracą zaufanie również do marki. Dobrym przykładem jest tutaj wcześniej wspomniany termos, jeśli chcemy, aby konsumenci mogli wykorzystywać go wielokrotnie bez utraty jakości i przy okazji widzieli nazwę naszej firmy, powinniśmy zajrzeć na stronę internetową http://giftyonline.pl/pl/produkty/29/kubki-termiczne-termosy, gdzie dostępne są również inne przedmioty, o których będzie mowa poniżej.

 

Muzyczne gadżety


Wśród takich funkcjonalnych akcesoriów, które warto podarować konsumentom, są słuchawki i odtwarzacze muzyki. Amatorów różnych gatunki muzyki nie brakuje, dlatego takie upominki na pewno zostaną docenione.

 

Podróżnicze podarki


W pobliżu sezonu zimowego lub letniego można wręczać klientom przedmioty, które przydadzą się w trakcie urlopu. Należą do nich, choćby artykuły plażowe, kubki termiczne, produkty ułatwiające bezpieczne i przyjemniejsze grillowanie, akcesoria turystyczne lub gry planszowe idealne dla rodziny w trakcie drogi.

 

Prezenty, które wykorzystasz w pracy


Rozsądnym wyborem będą również gadżety takie jak kalkulatory, długopisy czy ołówki. Możemy mieć pewność, że zawsze będą one potrzebne. Przy okazji należą raczej do tańszych upominków, dlatego w takim przypadku możemy obdarować większą liczbę osób.

 

Gadżety na wszelki wypadek


Istnieje także grupa przedmiotów, które zawsze warto mieć w domu, jednak wykorzystywane są tylko w niektórych sytuacjach. W tym przypadku konsumenci także mogą zaoszczędzić. Do tego, kiedy przyjdzie potrzeba ich użycia, będą wdzięczni firmie, co wpłynie na pozytywne jej postrzeganie. Przykładem jest scyzoryk, latarka, multinarzędzia, zestawy narzędzi, miarki czy też akcesoria do rowerów.

Wysłane 2019-05-23 10:07:39 przez gegol
upominkibiznesreklamagadżety reklamowe
Artykuły powiązane z powyższym
Targi branżowe to doskonała okazja dla firm do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, promocji swoich produktów i usług oraz zdobycia wartościowych informacji o konkurencji.
Omijasz konferencje biznesowe i branżowe szerokim łukiem? Wiele wskazuje na to, że robisz poważny błąd! Tego typu spotkania to okazja do wyciągnięcia wielu lekcji pozwalających zwiększyć efektywność czy konkurencyjność. Dzięki nim znacznie łatwiej wypracować również solidną pozycję w branży. Sprawdź, co mogą Ci dać konferencje – niezależnie od tego, czy jesteś pracownikiem, freelancerem czy właścicielem firmy.
Konstruktywny feedback ma ogromne znaczenie w dalszym rozwoju firmy, dbałości o odpowiednie stosunki pomiędzy pracodawcami, a pracownikami. Powinien działać w dwie strony – zarówno do oceny samych pracowników, jak i managerów oraz przełożonych. Tym właśnie zajmuje się program oceny 360 stopni. Czy warto jego wdrożeniem się zainteresować?
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY