konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Serwery firmowe – jak zabezpieczyć je przed atakiem hakera?

Przeczytany: 260 razy
Dodany: 2017-01-30 11:14:55
Aktualizowano: 2017-01-30 11:20:45

Firmy na co dzień operują bardzo ważnymi danymi, które nie powinny dostać się w ręce konkurencji. Co więcej, są narażone na ataki hakerów, które mogą przeszkodzić lub nawet całkowicie uniemożliwić korzystanie ze stron WWW oraz innych zasobów internetowych. Jak zabezpieczyć się przed takimi zagrożeniami?

Aby poprawić bezpieczeństwo serwerów, ponieważ to właśnie one najbardziej narażone są na ataki, często wykorzystuje się usługi nazywane kolokacją. Polegają one na umieszczeniu własnego serwera lub jego zasobów w profesjonalnym centrum danych, które zapewnia kompleksową obsługę. W ten sposób kolokacja pozwala na uzyskanie dodatkowej ochrony znajdujących się na serwerach danych, co w siedzibie firmy, gdzie często przechowuje się serwery, nie zawsze jest w pełni możliwe.

Jakie korzyści niesie ze sobą kolokacja?

Przede wszystkim kolokacja to możliwość uzyskania najlepszych warunków dla serwera, który po to, aby działać niezawodnie, powinien znajdować się w nowoczesnym centrum danych. Bardzo ważne jest nie tylko zasilanie awaryjne, pomoc specjalistów w dziedzinie obsługi serwerów i ich naprawy, ale też instalacje przeciwpożarowa, właściwa temperatura i wilgotność powietrza.

Wówczas, gdy dojdzie do jakiejkolwiek awarii serwera, w centrum danych fachowcy mogą zareagować natychmiastowo, dlatego nie ma ryzyka znacznych przestojów w świadczeniu usług czy dojściu do danych i kluczowych aplikacji.

Oczywiście, plusem kolokacji jest też możliwość uzyskania wyższej szybkości łącza internetowego oraz jego stabilności, jako że profesjonalne centra danych dysponują łączami o bardzo wysokiej przepustowości. Posiadają one również łącza symetryczne i zapasowe, dlatego jeżeli dojdzie do awarii jednego łącza, w takim przypadku dostęp do serwerów nadal pozostaje możliwy.

Gdzie skorzystać z kolokacji?

Usługi oferowane są dzisiaj przez wiele firm hostingowych. Także dostarcza je klientom Biznes.T-Mobile – operator posiada nowoczesne Centrum Danych zlokalizowane w Polsce. Więcej informacji znaleźć można na stronie internetowej Biznes.T-Mobile.

 

Artykuł sponsorowany

Wysłane 2017-01-30 11:14:55 przez M-S-M
Biznes.T-Mobilekolokacjabiznes.t-mobile.plwpserwery
Artykuły powiązane z powyższym
Rozwój kompetencji w dziale sprzedaży
Wysłano 2017-10-17 10:33:44
Sprzedawca to osoba, która nigdy nie przestaje się uczyć. Rozwój technologii i ciągłe zmiany sprzedażowych trendów zmuszają handlowca do nieustannej gonitwy za wiedzą. Bycie sprzedawcą to wieczne zmiany miejsca i dostosowywanie strategii od początku do końca do profilu klienta. Trudno zliczyć, jak wiele umiejętności posiadałby wzorowy sprzedawca, dlatego nikt, kto pracuje w sprzedaży, nie może zbyt wcześnie osiadać na laurach.
Prowadzenie firmy nie ogranicza się do myślenia jedynie o teraźniejszości. Ci, którzy odnoszą sukces ciągle patrzą do przodu i wyciągają wnioski z wydarzeń przeszłych. Planowanie jest skuteczne jednak dopiero wtedy, gdy posiadamy wiedzę na temat funkcjonowania każdej jednostki w naszym przedsiębiorstwie.
W sprzedaży internetowej nie można spoczywać na laurach i cały czas trzeba dbać o bycie na bieżąco ze wszelkimi zmianami.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY