Śląski Kongres Ludzi MarketinguPrzeczytany: 1526 razy Dodany: 2009-05-19 10:31:59 Aktualizowano: 2009-06-29 14:20:44MISJA
Misją " Trzeciego Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu" jest integracja środowiska najbardziej aktywnych menedżerów odpowiadających za szeroko pojęte działania marketingowe w firmach naszego regionu oraz przedstawienie im doświadczeń, rozwiązań i możliwości rozwoju poprzez wzajemną lokalną współpracę.
CELE
Kongres jest, jedyną w ciągu roku, okazją do wzajemnego poznania się menedżerów odpowiadających za marketing w śląskich firmach. Celem Kongresu jest prezentacja i omówienie ciekawych studiów przypadku w zakresie marketingu. Uczestnicy, dzięki Kongresowi, poszerzą zakres wiedzy ( wykłady ) oraz doświadczeń ( warsztaty ) a przy okazji mogą nawiązywać i wzmacniać więzi z innymi śląskimi ludźmi marketingu.
UCZESTNICY
Przewidywana liczba uczestników Kongresu:
200 - 250 menedżerów związanych z marketingiem
Uczestnikami poprzednich edycji Kongresu byli:
· szefowie działów marketingu,
· menedżerowie produktów,
· specjaliści zajmujący się marketingiem, promocją, sprzedażą,
· marketerzy agencji i sieci reklamowych oraz domów mediowych,
· przedstawiciele firm badających rynek,
· przedsiębiorcy,
· prezesi, dyrektorzy,
· studenci.
TRZECI KONGRES LUDZI MARKETINGU
· Reprezentatywne zgromadzenie aktywnych przedstawicieli środowiska przedsiębiorców i menedżerów zajmujących się marketingiem w przedsiębiorstwach regionu.
· Liczba uczestników Kongresu to około 200 do 250 osób.
· Bogaty i odpowiadający potrzebom czasu program merytoryczny,
· Liczne, atrakcyjne imprezy towarzyszą
TERMIN
27 MAJA 2009, środa
TEMATYKA
· Rozwiązania organizacyjne
· Rozwiązania informatyczne
· Badania i analizy marketingowe.
· Stosowanie baz danych w działalności marketingowej.
· Kryzys szansą na marketingowy sukces.
· Innowacje – istota marketingu
MIEJSCE
KATOWICE ul. JORDANA 18
siedziba Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Śląskiego
www.jordana18.katowice.pl
UDZIAŁ W KONGRESIE ( dla uczestników ) BEZPŁATNY
DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ - tylko 250 miejsc
Program - http://kongres.marketing.silesia.pl/3kongres/agenda.htm
Szczegóły na: www.kongres.marketing.silesia.pl
Źródło: PR
Wysłane 2009-05-19 10:31:59 przez M-S-M konferencje marketingowekonferencje ekonomicznemarketingszkolenia marketingoweArtykuły powiązane z powyższym
W sprzedaży internetowej nie można spoczywać na laurach i cały czas trzeba dbać o bycie na bieżąco ze wszelkimi zmianami.
|
O korzyściach płynących z reklamy w mediach cyfrowych raczej nikogo nie trzeba już przekonywać. Telefonia komórkowa, telewizja i Internet skutecznie zdominowały nasze życie. Świat rzeczywisty i wirtualny przenikają się, przez co momentami nie jesteśmy w stanie rozróżnić co jest prawdą a co fikcją
|
Promocja firmy w Internecie to skuteczna metoda pozyskiwania klientów, co sprawia, że każda firma chce pozyskać dla siebie kawałek z tego tortu. Formy i możliwość są zróżnicowane w zależności od branży i sposobu dotarcia do klienta. Jak w gąszczu firm wybrać tę właściwą, która zapewni nam usługi i efekty na odpowiednim poziomie, a dodatkowo będzie opłacalna finansowo.
|
|