konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Śląski Kongres Ludzi Marketingu

Przeczytany: 1526 razy
Dodany: 2009-05-19 10:31:59
Aktualizowano: 2009-06-29 14:20:44

MISJA

Misją " Trzeciego Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu" jest integracja środowiska najbardziej aktywnych menedżerów odpowiadających za szeroko pojęte działania marketingowe w firmach naszego regionu oraz przedstawienie im doświadczeń, rozwiązań i możliwości rozwoju poprzez wzajemną lokalną współpracę.

CELE

Kongres jest, jedyną w ciągu roku, okazją do wzajemnego poznania się menedżerów odpowiadających za marketing w śląskich firmach. Celem Kongresu jest prezentacja i omówienie ciekawych studiów przypadku w zakresie marketingu. Uczestnicy, dzięki
Kongresowi, poszerzą zakres wiedzy ( wykłady ) oraz doświadczeń ( warsztaty ) a przy okazji mogą nawiązywać i wzmacniać więzi z innymi śląskimi ludźmi marketingu.

UCZESTNICY

Przewidywana liczba uczestników Kongresu:

200 - 250 menedżerów związanych z marketingiem

Uczestnikami poprzednich edycji Kongresu byli:

· szefowie działów marketingu,

· menedżerowie produktów,

· specjaliści zajmujący się marketingiem, promocją, sprzedażą,

· marketerzy agencji i sieci reklamowych oraz domów mediowych,

· przedstawiciele firm badających rynek,

· przedsiębiorcy,

· prezesi, dyrektorzy,

· studenci.

TRZECI KONGRES LUDZI MARKETINGU

· Reprezentatywne zgromadzenie aktywnych przedstawicieli środowiska przedsiębiorców i menedżerów zajmujących się marketingiem w przedsiębiorstwach regionu.

· Liczba uczestników Kongresu to około 200 do 250 osób.

· Bogaty i odpowiadający potrzebom czasu program merytoryczny,

· Liczne, atrakcyjne imprezy towarzyszą

TERMIN

27 MAJA 2009, środa

TEMATYKA


· Rozwiązania organizacyjne

· Rozwiązania informatyczne

· Badania i analizy marketingowe.

· Stosowanie baz danych w działalności marketingowej.

· Kryzys szansą na marketingowy sukces.

· Innowacje – istota marketingu

MIEJSCE

KATOWICE ul. JORDANA 18

siedziba Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Śląskiego

www.jordana18.katowice.pl


UDZIAŁ W KONGRESIE ( dla uczestników ) BEZPŁATNY

DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ - tylko 250 miejsc


Program - http://kongres.marketing.silesia.pl/3kongres/agenda.htm


Szczegóły na: www.kongres.marketing.silesia.pl

Źródło: PR

Wysłane 2009-05-19 10:31:59 przez M-S-M
konferencje marketingowekonferencje ekonomicznemarketingszkolenia marketingowe
Artykuły powiązane z powyższym
W sprzedaży internetowej nie można spoczywać na laurach i cały czas trzeba dbać o bycie na bieżąco ze wszelkimi zmianami.
O korzyściach płynących z reklamy w mediach cyfrowych raczej nikogo nie trzeba już przekonywać. Telefonia komórkowa, telewizja i Internet skutecznie zdominowały nasze życie. Świat rzeczywisty i wirtualny przenikają się, przez co momentami nie jesteśmy w stanie rozróżnić co jest prawdą a co fikcją
Promocja firmy w Internecie to skuteczna metoda pozyskiwania klientów, co sprawia, że każda firma chce pozyskać dla siebie kawałek z tego tortu. Formy i możliwość są zróżnicowane w zależności od branży i sposobu dotarcia do klienta. Jak w gąszczu firm wybrać tę właściwą, która zapewni nam usługi i efekty na odpowiednim poziomie, a dodatkowo będzie opłacalna finansowo.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY