konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Trafiona inwestycja w meble biurowe, czyli co pracodawca powinien o nich wiedzieć

Przeczytany: 286 razy
Dodany: 2017-02-07 11:27:58
Aktualizowano: 2017-02-07 11:46:50

Praca jest drugim, zaraz po domu, miejscem, w którym spędzamy najwięcej czasu. Tak jak dbamy o organizowanie przestrzeni we własnych czterech ścianach, tak samo pracodawca powinien zapewnić nam profesjonalne wyposażenie i dopasowane do trybu pracy nowoczesne meble biurowe. Dlaczego jest to ważne?

 

Przede wszystkim dlatego, że ma duży wpływ zarówno na zdrowie pracownika, jak i na efekty ich pracy. W komfortowych warunkach praca jest znacznie bardziej efektywna, pomysły – kreatywne, a sami pracownicy – chętni do podejmowania kolejnych zawodowych wyzwań.

Najważniejsze informacje o meblach biurowych

Praca siedząca jest tak samo męcząca, jak ta, która wymaga ciągłego przemieszczania się i zmiany pozycji. Z tego powodu pracodawcy powinni zwracać dużą uwagę na jakość mebli biurowych, które znajdują się w ich biurach, jak i tych, które dopiero zamierzają kupić. Przede wszystkim powinny być one stabilne i komfortowe. Brak możliwości oparcia pleców czy regulacji wysokości krzesełka może powodować dyskomfort przekładający się na jakość wykonywanej pracy. Materiały użyte do produkcji mebli powinny być wytrzymałe i odporne na uderzenia czy zarysowania.

Jeśli chodzi o same produkty to zazwyczaj wybiera się krzesła na kółkach, z oparciem i regulacją wysokości. Dostępne są także bardziej zaawansowane technologicznie modele, np. z zagłówkiem, podnoszonymi podłokietnikami lub podnóżkiem. Do nich należy dobrać odpowiednie biurka – zapewniające pełen zakres ruchów i wyprostowaną pozycję podczas pracy na komputerze. W wielu przypadkach niezbędne jest także zorganizowanie dodatkowych schowków czy szafek, w których pracownicy przechowują dokumenty, akcesoria biurowe i rzeczy osobiste.

Gdzie wykorzystuje się meble biurowe?

Wchodząc do własnego biura nie myślimy o ustawionych tam meblach biurowych (więcej na http://www.mikomaxsmartoffice.pl). Są one tak powszechnym elementem codziennie oglądanego obrazu, że dla wielu osób po prostu przestały mieć jakiekolwiek znaczenie. A tymczasem meble biurowe można spotkać niemal wszędzie! Znajdziemy je w licznych urzędach, instytucjach państwowych, w poczekalniach i recepcjach, np. w przychodni lekarskiej czy w hotelu, u kosmetyczki czy fryzjera, a także w prywatnych domach. Są one niezwykle popularne i coraz bardziej doceniane nie tylko przez właścicieli firm, ale i przez samych pracowników. Wielu z nich dostrzega fakt, że odpowiednio zorganizowane miejsce pracy ma korzystny wpływ na efektywne funkcjonowanie osób znajdujących się w najbliższym otoczeniu, w tym na sam tok pracy, a nawet na wynik trudnych, zawodowych spotkań czy negocjacji.

Artykuł sponsorowany

Wysłane 2017-02-07 11:27:58 przez M-S-M
mikomaxsmartoffice.plwpmeble do biurameble biurowemeble
Artykuły powiązane z powyższym
Mity na temat pracy w call center
Wysłano 2017-10-31 12:30:52
Niemal każdy student lub też osoba dopiero rozpoczynająca swoją przygodę z rynkiem pracy miała okazję sprawdzić się jako osoba pracująca w call center. Przez wiele osób jest to zajęcie traktowane jako typowa praca dorywcza służąca podreperowaniu często ubogiego, studenckiego budżetu. Przez kilkanaście lat funkcjonowania firm typu call center pojawiło się wiele mitów dotyczących pracy w tego typu miejscach, część z nich nigdy nie była prawdą, część jest już dawno nieaktualna ponieważ program call center i system ich działania przez wiele lat ewoluował w sposób znaczący.
Krzesła idealne
Wysłano 2017-10-27 08:17:55
Niektórzy właściciele lokali czy restauracji dość lekkomyślnie podchodzą do sprawy wyposażenia wnętrza, pozostawiając efekt niejako przypadkowi. I tak czasem mamy do czynienia z bałaganem stylistycznym lub po prostu z elementami, które szybko się zniszczyły i wyglądają bardzo nieestetycznie. A to są rzeczy, na które klienci bardzo zwracają uwagę.
Rozwój kompetencji w dziale sprzedaży
Wysłano 2017-10-17 10:33:44
Sprzedawca to osoba, która nigdy nie przestaje się uczyć. Rozwój technologii i ciągłe zmiany sprzedażowych trendów zmuszają handlowca do nieustannej gonitwy za wiedzą. Bycie sprzedawcą to wieczne zmiany miejsca i dostosowywanie strategii od początku do końca do profilu klienta. Trudno zliczyć, jak wiele umiejętności posiadałby wzorowy sprzedawca, dlatego nikt, kto pracuje w sprzedaży, nie może zbyt wcześnie osiadać na laurach.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY