konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Trafiona inwestycja w meble biurowe, czyli co pracodawca powinien o nich wiedzieć

Przeczytany: 210 razy
Dodany: 2017-02-07 11:27:58
Aktualizowano: 2017-02-07 11:46:50

Praca jest drugim, zaraz po domu, miejscem, w którym spędzamy najwięcej czasu. Tak jak dbamy o organizowanie przestrzeni we własnych czterech ścianach, tak samo pracodawca powinien zapewnić nam profesjonalne wyposażenie i dopasowane do trybu pracy nowoczesne meble biurowe. Dlaczego jest to ważne?

 

Przede wszystkim dlatego, że ma duży wpływ zarówno na zdrowie pracownika, jak i na efekty ich pracy. W komfortowych warunkach praca jest znacznie bardziej efektywna, pomysły – kreatywne, a sami pracownicy – chętni do podejmowania kolejnych zawodowych wyzwań.

Najważniejsze informacje o meblach biurowych

Praca siedząca jest tak samo męcząca, jak ta, która wymaga ciągłego przemieszczania się i zmiany pozycji. Z tego powodu pracodawcy powinni zwracać dużą uwagę na jakość mebli biurowych, które znajdują się w ich biurach, jak i tych, które dopiero zamierzają kupić. Przede wszystkim powinny być one stabilne i komfortowe. Brak możliwości oparcia pleców czy regulacji wysokości krzesełka może powodować dyskomfort przekładający się na jakość wykonywanej pracy. Materiały użyte do produkcji mebli powinny być wytrzymałe i odporne na uderzenia czy zarysowania.

Jeśli chodzi o same produkty to zazwyczaj wybiera się krzesła na kółkach, z oparciem i regulacją wysokości. Dostępne są także bardziej zaawansowane technologicznie modele, np. z zagłówkiem, podnoszonymi podłokietnikami lub podnóżkiem. Do nich należy dobrać odpowiednie biurka – zapewniające pełen zakres ruchów i wyprostowaną pozycję podczas pracy na komputerze. W wielu przypadkach niezbędne jest także zorganizowanie dodatkowych schowków czy szafek, w których pracownicy przechowują dokumenty, akcesoria biurowe i rzeczy osobiste.

Gdzie wykorzystuje się meble biurowe?

Wchodząc do własnego biura nie myślimy o ustawionych tam meblach biurowych (więcej na http://www.mikomaxsmartoffice.pl). Są one tak powszechnym elementem codziennie oglądanego obrazu, że dla wielu osób po prostu przestały mieć jakiekolwiek znaczenie. A tymczasem meble biurowe można spotkać niemal wszędzie! Znajdziemy je w licznych urzędach, instytucjach państwowych, w poczekalniach i recepcjach, np. w przychodni lekarskiej czy w hotelu, u kosmetyczki czy fryzjera, a także w prywatnych domach. Są one niezwykle popularne i coraz bardziej doceniane nie tylko przez właścicieli firm, ale i przez samych pracowników. Wielu z nich dostrzega fakt, że odpowiednio zorganizowane miejsce pracy ma korzystny wpływ na efektywne funkcjonowanie osób znajdujących się w najbliższym otoczeniu, w tym na sam tok pracy, a nawet na wynik trudnych, zawodowych spotkań czy negocjacji.

Artykuł sponsorowany

Wysłane 2017-02-07 11:27:58 przez M-S-M
mikomaxsmartoffice.plwpmeble do biurameble biurowemeble
Artykuły powiązane z powyższym
Rachunkowość w małej firmie
Wysłano 2017-08-16 11:49:12
Prowadzenie nawet małej firmy wymaga wiele cierpliwości, czasu i nakładu pracy. Tak samo sprawa wygląda, jeśli chodzi o rachunkowość. Prowadzenie jej w nienaganny, niebudzący wątpliwości sposób, wcale nie jest takie łatwe. W jaki sposób można to robić? Czy lepiej jest powierzyć prowadzenie spraw rachunkowych specjalistom, czy zająć się tym samemu?
Zorganizowanie szkolenia czy konferencji dla kilkudziesięciu lub nawet kilkuset gości to spore wyzwanie. Wymaga ono przede wszystkim umiejętnego skoordynowania zadań oraz dopięcia wszystkiego na przysłowiowy, ostatni guzik. Jednym z bardziej istotnych elementów jest wybór odpowiedniego cateringu, który coraz częściej stanowi kluczowy punkt większości eventów tego rodzaju. Aby zapewnić jak najwyższy pozom usług cateringowych warto wiedzieć na co zwrócić uwagę podczas poszukiwania właściwej firmy cateringowej.
Kupując krzesła zwykle kierujemy się tym, aby posłużyły nam przez na długo, dlatego w pierwszej kolejności, zupełnie naturalnie zwracamy uwagę na materiał z którego są wykonane. Szukasz uniwersalnych i przyciągających wzrok krzeseł, które ożywią Twoje wnętrze? Wypróbuj przezroczyste krzesła!
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY