konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

Newsletter ::

Informacje o konferencjach prosto na Twoją pocztę:




 
 

Trafiona inwestycja w meble biurowe, czyli co pracodawca powinien o nich wiedzieć

Przeczytany: 112 razy
Dodany: 2017-02-07 11:27:58
Aktualizowano: 2017-02-07 11:46:50

Praca jest drugim, zaraz po domu, miejscem, w którym spędzamy najwięcej czasu. Tak jak dbamy o organizowanie przestrzeni we własnych czterech ścianach, tak samo pracodawca powinien zapewnić nam profesjonalne wyposażenie i dopasowane do trybu pracy nowoczesne meble biurowe. Dlaczego jest to ważne?

 

Przede wszystkim dlatego, że ma duży wpływ zarówno na zdrowie pracownika, jak i na efekty ich pracy. W komfortowych warunkach praca jest znacznie bardziej efektywna, pomysły – kreatywne, a sami pracownicy – chętni do podejmowania kolejnych zawodowych wyzwań.

Najważniejsze informacje o meblach biurowych

Praca siedząca jest tak samo męcząca, jak ta, która wymaga ciągłego przemieszczania się i zmiany pozycji. Z tego powodu pracodawcy powinni zwracać dużą uwagę na jakość mebli biurowych, które znajdują się w ich biurach, jak i tych, które dopiero zamierzają kupić. Przede wszystkim powinny być one stabilne i komfortowe. Brak możliwości oparcia pleców czy regulacji wysokości krzesełka może powodować dyskomfort przekładający się na jakość wykonywanej pracy. Materiały użyte do produkcji mebli powinny być wytrzymałe i odporne na uderzenia czy zarysowania.

Jeśli chodzi o same produkty to zazwyczaj wybiera się krzesła na kółkach, z oparciem i regulacją wysokości. Dostępne są także bardziej zaawansowane technologicznie modele, np. z zagłówkiem, podnoszonymi podłokietnikami lub podnóżkiem. Do nich należy dobrać odpowiednie biurka – zapewniające pełen zakres ruchów i wyprostowaną pozycję podczas pracy na komputerze. W wielu przypadkach niezbędne jest także zorganizowanie dodatkowych schowków czy szafek, w których pracownicy przechowują dokumenty, akcesoria biurowe i rzeczy osobiste.

Gdzie wykorzystuje się meble biurowe?

Wchodząc do własnego biura nie myślimy o ustawionych tam meblach biurowych (więcej na http://www.mikomaxsmartoffice.pl). Są one tak powszechnym elementem codziennie oglądanego obrazu, że dla wielu osób po prostu przestały mieć jakiekolwiek znaczenie. A tymczasem meble biurowe można spotkać niemal wszędzie! Znajdziemy je w licznych urzędach, instytucjach państwowych, w poczekalniach i recepcjach, np. w przychodni lekarskiej czy w hotelu, u kosmetyczki czy fryzjera, a także w prywatnych domach. Są one niezwykle popularne i coraz bardziej doceniane nie tylko przez właścicieli firm, ale i przez samych pracowników. Wielu z nich dostrzega fakt, że odpowiednio zorganizowane miejsce pracy ma korzystny wpływ na efektywne funkcjonowanie osób znajdujących się w najbliższym otoczeniu, w tym na sam tok pracy, a nawet na wynik trudnych, zawodowych spotkań czy negocjacji.

Artykuł sponsorowany

Wysłane 2017-02-07 11:27:58 przez M-S-M
mikomaxsmartoffice.plwpmeble do biurameble biurowemeble
Artykuły powiązane z powyższym
Wyjazdy „za chlebem” nadal cieszą się ogromną popularnością. I choć najczęściej wybierany przez Polaków rynek brytyjski stopniowo się zamyka nadal mamy możliwość pracy w pozostających w UE krajach oraz wielu innych rejonach świata.
Urodziny hotelu Ossa Congres&Spa
Wysłano 2017-03-24 08:34:06
Hotel Ossa  Congres&Spa, czyli jeden z największych i najpopularniejszych kompleksów hotelarsko-konferencyjnych w środkowej Polsce obchodzi dziesiąte urodziny! Z tej okazji, solenizanta odwiedziły polscy celebryci, gwiazdy estrady oraz politycy, którzy 4 lutego uświetnili swoją obecnością uroczystą galę urodzinową.
Jak uwolnić od stresu swoich podwładnych?
Wysłano 2017-03-17 08:52:34
Menadżer powinien wiedzieć, w jaki sposób efektywnie zarządzać swoimi pracownikami i skutecznie motywować ich do większego zaangażowania w wykonywaną pracę na rzecz całej firmy. Czynnikiem, który rzutuje na efektywność pracowników, będzie stres. Czy menadżer może zniwelować poziom stresu odczuwanego przez swoich podwładnych, a jeśli tak, to jak powinien do tego dążyć?
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY