konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Wyjątkowe wydarzenie na Zamku Lubelskim!

Przeczytany: 1434 razy
Dodany: 2011-11-25 09:37:29
Aktualizowano: 2011-11-25 09:38:33

Już 1 grudnia na dziedzińcu Zamku Lubelskiego nastąpi kolejna odsłona kampanii informacyjno – promocyjnej Marki Lubelskie. W samym sercu historycznej twierdzy odbędzie się prestiżowa konferencja ujawniająca sekret jakości lubelskich produktów.

„Marka Lubelskie narzędziem rozwoju regionu” to tytuł wydarzenia realizowanego na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego, które będzie okazją do podsumowania dotychczas podejmowanych działań promocyjnych związanych z wdrażaniem Marki Lubelskie oraz marki województwa lubelskiego. W trakcie konferencji zaprezentowane zostaną wyniki ogólnopolskich badań marketingowych poświęconych efektowi miejsca pochodzenia, które będąc integralnym elementem kampanii wizerunkowej Marki Lubelskie przyczynią się do opracowania dokumentu strategicznego przedstawiającego koncepcję rozwoju projektu.

Efekt miejsca pochodzenia (ang. place of origin effect) zdefiniować można jako wpływ miejsca pochodzenia produktu lub marki produktu na zachowania i preferencje zakupowe konsumentów. To właśnie miejsce pochodzenia decyduje o tym, dlaczego za niektóre produkty/usługi z danego regionu jesteśmy skłonni zapłacić więcej lub lepiej oceniamy ich jakość.

Uczestnikami wydarzenia będą przedstawiciele lokalnych i regionalnych władz samorządowych, środowiska naukowego związanego z dziedziną marketingu i biznesu, reprezentanci instytucji otoczenia biznesowego, przedsiębiorstw z obszaru Lubelszczyzny oraz kluczowych mediów o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim.

Do udziału w konferencji zaproszeni zostali znani i cenieni specjaliści oraz praktycy w dziedzinie marketingu miejsc, którzy podzielą się z uczestnikami unikalną wiedzą. Wydarzenie będzie okazją do wysłuchania następujących prelekcji:

  • „Wykorzystanie marki w strategii rozwoju regionu”, Jacek Pogorzelski, PrimeCode
  • „Kapitał marki. Teoria i praktyka”, Piotr Lutek, Kancelaria Doradcza Synergia
  • „Marka Lubelskie. Smakuj życie” - prezentacja strategii, Piotr Franaszek, Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego
  • „Efekt pochodzenia marki produktu”, dr Magdalena Florek, Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc
  • „O efekcie pochodzenia Marki Lubelskie. Wyniki badań”, dr Adam Czarnecki
    i Andrzej Gołoś, ARC Rynek i Opinia

 

W trakcie konferencji poznamy również laureatów konkursu „Kryształowa Elka”, którego celem jest wyłonienie najlepszych, ubiegłorocznych projektów promujących Lubelszczyznę.

Wydarzenie rozpocznie się o godz. 10.00.

Za realizację kompleksowej kampanii wizerunkowej Marki Lubelskie odpowiedzialne jest konsorcjum Synergia Sp. z o.o. oraz Vena Art Sp. z o.o., które posiada wieloletnie doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu przedsięwzięć promocyjnych dla miast, regionów i przedsiębiorstw.

 

Szczegółowych informacji udzielają:

Martyna Gawryluk

Kancelaria Doradcza Synergia

Tel.: 501 425 248

e-mail:

martyna@kancelaria-synergia.pl

Krzysztof Komorski

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego

Tel.: 81 44 16 749

e-mail: krzysztof.komorski@lubelskie.pl

 

 

 

 

 

HARMONOGRAM KONFERENCJI
„Marka Lubelskie narzędziem rozwoju regionu”

Zamek Lubelski, 01.12.2011 r.

10.00 – 10.15 – Przybycie gości

10.15 – 10.20 - Powitanie zgromadzonych gości przez prowadzącego konferencję, przedstawienie gospodarzy, kluczowych uczestników, prelegentów

10.20 – 10.30 - Rozpoczęcie konferencji. Przywitanie gości przez Marszałka Województwa Lubelskiego Pana Krzysztofa Hetmana

10.30 – 11.00 – „Wykorzystanie marki w strategii rozwoju regionu”,   Jacek Pogorzelski, PrimeCode

11.00 – 11.30 – „Kapitał marki. Teoria i praktyka", Piotr Lutek, Kancelaria Doradcza Synergia

11.30 – 12.00 – „Marka Lubelskie. Smakuj Życie" - prezentacja strategii,   Piotr Franaszek, Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego

12.00 – 12.20 - Przerwa kawowa

12.30 – 13.15 – „Efekt pochodzenia marki produktu", Dr Magdalena Florek, Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc

13.15 – 13.45 – „O efekcie pochodzenia Marki Lubelskie. Wyniki z badań”, dr Adam Czarnecki i Andrzej Gołoś, ARC Rynek i Opinia

13.45 – 14.15 – Pytania do prelegentów

14.15 – 14.45 - Przerwa kawowa/lunch

14.45 – 16.00 – Uroczyste ogłoszenie laureatów konkursu „Kryształowa Elka” oraz wręczenie nagród

16.00 – 16.15 - Podsumowanie i pożegnanie gości przez Marszałka Województwa Lubelskiego Pana Krzysztofa Hetmana

Wysłane 2011-11-25 09:37:29 przez M-S-M
konferencje w LublinieLublinZamek LubelskiMarki Lubelskiekonferencjekonferencje turystyczne
Artykuły powiązane z powyższym
Organizując konferencję, trzeba znaleźć odpowiedni obiekt. Powinien być nowoczesny, ale też prestiżowy. Doskonałym przykładem jest Hotel Mistral Sport. Warto na jego temat dowiedzieć się więcej i poznać ofertę.
Omijasz konferencje biznesowe i branżowe szerokim łukiem? Wiele wskazuje na to, że robisz poważny błąd! Tego typu spotkania to okazja do wyciągnięcia wielu lekcji pozwalających zwiększyć efektywność czy konkurencyjność. Dzięki nim znacznie łatwiej wypracować również solidną pozycję w branży. Sprawdź, co mogą Ci dać konferencje – niezależnie od tego, czy jesteś pracownikiem, freelancerem czy właścicielem firmy.
Konferencja to wydarzenie, które ma ogromne znaczenie dla danej firmy. Nie tylko pozwala na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, ale także wdrożenie nowych pomysłów i nawiązanie interesujących współprac. Bardzo ważne jest, by osoby odpowiedzialne za organizację konferencji wiedziały, na co zwrócić uwagę, by sprostać oczekiwaniom zaproszonych gości.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY