Wyzwania polskiego rynku pracy 2011 – niekorzystne trendy na rynku a nowe perspektywy dla Menedżerów HR!Przeczytany: 1558 razy Dodany: 2011-05-04 15:15:51 Aktualizowano: 2011-05-04 15:16:34Konferencja odbędzie się 25 maja 2011,
Atrium Plaza, al. Jana Pawła II 29, Warszawa
Zapraszamy na konferencję „Wyzwania polskiego rynku pracy 2011” menedżerów przedsiębiorstw, w szczególności menedżerów personalnych. Ambicją organizatorów jest przedstawienie metod radzenia sobie z potencjalnie niekorzystnymi trendami, które mogą obniżyć potencjał polskich przedsiębiorstw, a co więcej, także wykorzystania nadarzających się szans i nowych perspektyw.
W programie konferencji gościć będą dostawcy nowoczesnego oprogramowania istotnie ułatwiającego wdrażanie nowych procesów biznesowych i usprawniania już istniejących, oprogramowania integrującego procesy zarządzania kapitałem ludzkim z celami strategicznymi organizacji. Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się jak zmienić nastawienie ludzi do wdrożenia systemu IT w obszarze HR poprzez interaktywny warsztat poprowadzony przez eksperta Tomasza Mnicha. Przedstawiciele GoldenLine opowiedzą o nowoczesnej rekrutacji w mediach społecznościowych i narzędziach rekrutera. Uczestnicy poznają także zasady employer brandingu w służbie skutecznej rekrutacji i retencji talentów w organizacji, o których opowie Marek Kozłowski z serwisu rekrutacyjnego StepStone.pl. Dostawcy rozwiązań przedstawią narzędzia strategicznego HR-owca. Będziemy mówić o organizacji, planowaniu i zarządzaniu czasem pracy przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Pokażemy jak wspierać pracę działu kadr i płac. Porozmawiamy o tym jak wykorzystać kompetencje pracownicze w przewadze konkurencyjnej. Prezes SAZ przedstawi najnowsze trendy i obecne zasoby na rynku agencji pracy tymczasowej. Konferencja posłuży wielu ciekawym dyskusjom.
Tradycyjnie już uczestnicy konferencji w głosowaniu wskażą najlepsze ich zdaniem rozwiązania informatyczne, którym przyznany zostanie tytuł Złotego i Srebrnego Horyzontu HR.
Dla uczestników przewidziane są również nagrody i upominki!
Koszt udziału wynosi 200 zł netto. Pierwszych 20 osób, które zgłoszą chęć udziału w konferencji do 15 maja otrzyma zaproszenie BEZPŁATNE!
Na konferencję zapraszamy Menedżerów HR dużych i średnich przedsiębiorstw
Kontakt z organizatorem:
Centrum Edukacji i Biznesu
Tel 660-571-520, Tel 22 674 56 02
marketing@ceib.com.pl
www.ceib.com.pl
Wysłane 2011-05-04 15:15:51 przez M-S-M konferencjaCentrum Edukacji i Biznesurynek pracypracaArtykuły powiązane z powyższym
Sery z przemysłowej produkcji często nie spełniają oczekiwań klientów. Brak wyraźnego smaku, nieapetyczny, niewyraźny kolor i gumowata konsystencja nie zachęcają do jedzenia.
|
Każdy, kto przynajmniej raz w życiu miał okazję zorganizowania konferencji firmowej, zdaje sobie prawdopodobnie świetnie sprawę z tego, że sytuacja ta niekiedy stanowić może prawdziwe wyzwanie.
|
Kto nie lubi świeżej, przepysznej kawy prosto z ekspresu? Miłośnicy i koneserzy tego napoju doskonale wiedzą, jak duże znaczenie ma wybór dobrej jakości ekspresu.
|
|