konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Zapraszamy przedstawicieli sektora finansowego do BEZPŁATNEGO udziału w XXI edycji FORUM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ

Przeczytany: 1375 razy
Dodany: 2009-11-16 11:41:54
Aktualizowano: 2009-11-16 11:57:26

"KAPITAŁ WIEDZY O KLIENCIE W BANKU - źródła pozyskiwania i sposób wykorzystania"
10 grudnia 2009 roku, Warszawa

Prelegenci:

prof. dr hab. Krzysztof Opolski (Uniwersytet Warszawski), Monika Bekas (Pełnomocnik Zarządu ds. Rozwoju i Wdrożeń), Paweł Ejzert (Dyrektor ds. Relacji z Klientami mBank), Wojciech Grzybek
(Prezes Zarządu HEUTHES Sp. z o.o.), Michał Chojnacki (Altar), Patryk Brożek (współtwórca i Dyrektor zarządzający Wheel), Marcin Idzkiewicz (Dyrektor ds. modelowania i analiz, Biuro CRM, Bank BPH)


W PROGRAMIE (10:00-16:00)

- Mystery shopping - badanie poziomu obsługi klientów banku

- Krajowy Rejestr Długów - baza informacji gospodarczych o zobowiązaniach konsumentów i przedsiębiorców

- Innowacje technologiczne jako narzędzia wzrostu efektywności i jakości obsługi Klienta

- Zastosowanie CRM/DMS do obiegu wniosków-formularzy w bankach na przykładzie wniosków kartowych

- Video IVR jako nowy kanał kontaktu z klientem banku

- B-CERB. Token w telefonie - jedyne tak skuteczne zabezpieczenie przed phishingiem

- Tworzenie baz danych klientów banku i ich segmentacja

- Wymagania informatyczne w obszarze analitycznego CRM - praktyczne doświadczenia


Koszt udziału jednej osoby

- bezpłatny – dla przedstawicieli sektora finansowego

- 900zł + 22% VAT – dla przedstawicieli sektora IT


FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

www.cpi.com.pl/imprezy/2009/wokb/free/index.php

*O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność. Liczba miejsc ograniczona.

Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.

Wysłane 2009-11-16 11:41:54 przez M-S-M
ośrodki szkolenioweWarszawacentrum szkolenioweForum Bankowowści ElektronicznejCPI
Artykuły powiązane z powyższym
Rodzina, znajomi lub przyjaciele powierzyli nam zadanie zorganizowania wyjątkowych urodzin, imienin, komunii, czy też innego wydarzenia okolicznościowego w określonym terminie.
Krajowe loty, na przykład między Gdańskiem a Warszawą, to szybka, bezpieczna i często niedroga alternatywa dla pociągu czy samochodu. Podpowiadamy, komu i w jakich sytuacjach opłaca się korzystać z tego środka transportu i jak wygląda przelot.
Gdzie tanio zaparkować w centrum Warszawy?
Wysłano 2018-12-21 10:25:18
Parkowanie w polskich miastach może być związane ze sporym wydatkiem. Gdzie można pozostawić swój samochód w centrum Warszawy?
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY