|
Wybrana konferencja już się odbyła 2017-10-16 - 2017-10-17
|
 |
Customer Congress – automatyzacja z ludzkim obliczem
O CZYM BĘDZIEMY ROZMAWIAĆ PODCZAS KONGRESU:
- Dokąd zmierza nowoczesna obsługa klienta?
- Czy nowoczesne technologie i automatyzacja są w stanie zastąpić człowieka w procesie obsługi klienta i w jakim zakresie
- Czy jest możliwa automatyzacja obsługi klienta z ludzkim podejściem?
- Dlaczego klienci nie lubią robotów?
- Co należy wziąć pod uwagę zmieniając proces obsługi klienta?
- W jaki sposób przygotować firmę, pracowników i klientów do zmian w kierunku automatyzacji obsługi klienta?
Jakość obsługi klienta bardzo często decyduje o jego lojalności wobec firmy, produktu, usługi. Na świecie, ale także i w Polsce rośnie rynek rozwiązań automatycznej obsługi klienta. Coraz więcej firm decyduje się na ich wprowadzenie po to, aby zapewnić szybką i skuteczną obsługę. Z drugiej strony klienci coraz częściej oczekują narzędzi, które pozwolą im samodzielnie rozwiązać problem.
Automatyzacja będzie prawdopodobnie najważniejszym trendem zmieniającym oblicze obsługi klienta w najbliższych latach. Już dzisiaj istnieje wiele takich rozwiązań jak: inteligentne wyszukiwarki wiedzy, wirtualni konsultanci czy samoobsługowe aplikacje mobilne. Ich zadaniem jest wspieranie pracowników firmy w sprawnej obsłudze klienta. Jest więc równie prawdopodobnym, że automatyzacja nie zastąpi człowieka w 100% Obsługa kluczowych klientów, obsługa skomplikowanych spraw, wsparcie specjalistyczne klienta będzie nadal zadaniem konsultantów.
Wśród prelegentów m.in.: Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist w Brand24 Marcin Sobiecki – dyrektor Innowacji Digital w Orange Polska Michał Skurowski – CEO, Livespace Mikołaj Pindelski – doktor w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie kierownik Podyplomowych Studiów Zarządzania Sprzedażą.
i inni.
Program wydarzenia znajdą Państwo pod linkiem: http://customercongress.pl/program
Koszt uczestnictwa: Pakiet Premium 16-17.10.2017 – 995 BRUTTO 16 lub 17.10.2017 – 595 BRUTTO Pakiet Standard: 16-17.10.2017 – 395 BRUTTO 16 lub 17.10.2017 – 295 BRUTTO
Zapraszam Państwa na wydarzenie, Marcin Piotrowski, menedżer sprzedaży marcin.piotrowski@nf.pl 223141416
Opłata: 295
Początek konferencji: 2017-10-16 Koniec konferencji: 2017-10-17
|
 |
dodaj konferencję do:
|
|
 |
Lokalizacja konferencji :
Digital Knowledge Village Puławska 457 02-844 Warszawa Mazowieckie
|
 |
 |
Organizator konferencji:
Nowoczesna Firma S.A. ul. Puławska 457 02-844 Warszawa woj. Mazowieckie
Telefon: 223141493 Fax: karolina.skowronska@nf.pl
http://customercongress.pl/
|
 |
|
Dodaj sprawozdanie
|
|
|
|
|