|
Wybrana konferencja już się odbyła 2015-03-20 - 2015-03-20
|
|
Future Leaders Forum
Przemysł spotkań to nie praca, to kariera. Jakie oferuje możliwości rozwoju? Jak się w nim odnaleźć? Future Leaders Forum Warsaw 2015, konferencja dla studentów – przyszłych liderów branży eventowej, odbędzie się 20 marca 2015 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie. Wstęp wolny, obowiązują zapisy.
Organizatorem Future Leaders Forum Warsaw 2015 jest Koło Turystyki Biznesowej 2B Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie. Wydarzenie odbywa się w ramach międzynarodowej konferencji dla specjalistów branży spotkań – Meetings Week Poland. Informacje i zapisy: http://meetingsweek2015.syskonf.pl/program-flf. Zgłoszenia: do 6 marca 2015.
- Konferencję Future Leaders Forum organizujemy już po raz dziesiąty. Będzie to zatem jubileuszowe wydarzenie. Dla studentów to szansa na udział w warsztatach polskich i zagranicznych ekspertów oraz poznanie branży eventowej od środka. Ponad 90% uczestników po konferencji deklaruje gotowość podjęcia pracy w branży spotkań, jak wynika z naszych badań – podkreśla Agata Macherska, koordynatorka konferencji, studentka Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie
W ramach Future Leaders Forum Warsaw 2015 odbędą się warsztaty, a także sesje tematyczne, które np. wyjaśnią, na czym polega umiejętny networking, jak wyróżnić się wśród innych kandydatów, jak zostać charyzmatycznym liderem. Podczas sesji round-table discussion studenci spotkają z wybranymi ekspertami danego segmentu przemysłu spotkań w mniejszych grupach, będą mogli zadać im pytania związane z pracą w branży.
W ramach programu Future Leaders Forum organizowany jest także konkurs IMEX Univeristy Challenge sponsorowany przez sieć hoteli Marriott. Umożliwia on studentom wykazanie się kreatywnością w planowaniu wydarzeń. Nagrodą dla zwycięzców każdego z półfinałów University Challenge jest udział w największych targach przemysłu spotkań IMEX we Frankfurcie, gdzie wybrani studenci prezentują swoje propozycje. Nagrodą główną jest udział w konferencji MPI World Educational Congress.
Opłata: Wstęp wolny
Początek konferencji: 2015-03-20, godzina 09:00 Koniec konferencji: 2015-03-20, godzina 17:30
|
|
dodaj konferencję do:
|
|
|
Lokalizacja konferencji :
Stadion Narodowy Al. Ks. J. Poniatowskiego 1 03-901 Warszawa Mazowieckie
|
|
|
Organizator konferencji:
Koło Naukowe Turystyki Biznesowej Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji ul. ul. Stokłosy 3 02-787 Warszawa woj. Mazowieckie
Telefon: 22 45 72 400 Fax: info@vistula.edu.pl
http://www.sgtir.edu.pl
|
|
|
Dodaj sprawozdanie
|
|
|
|
|