konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Wybrana konferencja już się odbyła 2017-11-15 - 2017-11-15

Wyszukaj po:                    Nazwie organizatora:   
nazwie konferencji lub opisie :   
miejscowość :   
  

III Ogólnopolska, Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa „Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i sztuce”


Mamy zaszczyt zaprosić Państwa na III Ogólnopolską, Interdyscyplinarną Konferencję Naukową „Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i sztuce”

Założenia konferencji

Chcielibyśmy, aby tegoroczna konferencja stanowiła forum wymiany opinii i poglądów na temat zjawisk charakterystycznych dla współczesnego życia społecznego. Przedmiotem dyskusji chcemy uczynić wiele istotnych zagadnień związanych z tematem idei, wartości i słów obecnych w przestrzeni publicznej, a także w sztuce. W tym roku do dyskusji zapraszamy nie tylko specjalistów z dziedziny nauk humanistycznych, ale także osoby reprezentujące różne dziedziny sztuki.

Zagadnienia programowe konferencji

Kreowanie znaczeń i wartości w kulturze ponowoczesnej

  • Kreatywność jako wartość społeczna, komunikacyjna i kulturowa
  • Słowa i wartości jako elementy świadomych działań twórczych
  • Informacja i komunikacja w świecie kryzysu wartości
  • Współczesne narzędzia marketingu wizerunkowego – aspekty etyczno-prawne
  • Tożsamość/podmiotowość nowoczesna i ponowoczesna wobec globalizmu i konsumeryzmu
  • Pamięć jako wartość i antywartość – medializacja i komercjalizacja przeszłości

Dyskurs publiczny we współczesnej kulturze medialnej

  • Wartości i idee w życiu publicznym
  • Social media i nie tylko. Współczesne narzędzia komunikacji medialnej
  • Etyka dziennikarska a współczesne formy komunikacji – wymiar socjologiczny i kulturotwórczy
  • Estetyczny i aksjologiczny wymiar przestrzeni publicznej
  • Polityczność i apolityczność mediów informacyjnych
  • Dialog wartości jako model współczesnej komunikacji społecznej i kulturowej
  • Dialog nacji i wartości – międzykulturowe aspekty dyskursu aksjologicznego
  • Formy współczesnego dyskursu politycznego
  • Poetyka debaty medialnej
  • Dyskurs przemocy a dyskurs perswazji i mediacji w komunikacji medialnej.

Sztuka jako medium idei i wartości

  • Dzieło sztuki jako medium wartości w kulturze ponowoczesnej
  • Wartości estetyczne a rynkowy paradygmat sztuki
  • Komunikacyjna i edukacyjna wartość języka sztuki współczesnej
  • Estetyczne i aksjologiczne aspekty sztuki nowych mediów
  • Współczesna kultura widowisk: formy, style, język wartości

Nowe technologie w języku, literaturze i komunikacji społeczno-kulturowej

  • Życie literackie a model kultury Web 3.0
  • Literatura a sztuki interaktywne
  • Nowe technologie w lingwistyce współczesnej
  • Język biznesu w perspektywie aksjologicznej
  • Język komunikacji marketingowej w modelu Web 3.0
  • Znaczenia i wartości w języku hipermediów
  • Etyka i estetyka komunikacji interaktywnej
  • Pragmatyka reklamy: reklama jako przestrzeń nobilitacji i deprecjacji wartości i znaczeń


Zgłoszone referaty będą przyjmowane pod warunkiem wpisania się w tematykę konferencji.

Organizacja konferencji

Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie do dnia 31 października 2017 r. formularza zgłoszeniowego na adres poczty elektronicznej: konferencja_iws@ahe.lodz.pl oraz wniesienie do dnia 31 października 2017 r. opłaty konferencyjnej w wysokości 350 zł (uczestnictwo czynne) lub 200 zł (uczestnictwo bierne). Opłaty obejmują: w przypadku uczestnictwa czynnego - wystąpienie oraz publikację artykułów w recenzowanej monografii, obiad oraz przerwy kawowe, w przypadku uczestnictwa biernego - udział w konferencji jako wolny słuchacz, obiad oraz przerwy kawowe. Odpowiednią kwotę należy na konto: Bank Zachodni WBK S.A. 25 1090 1304 0000 0001 0104 4736 z dopiskiem: Konferencja „Idee, wartości, słowa w życiu publicznym”.

Informacje na temat konferencji są dostępne na stronie internetowej konferencji:

www.ahe.lodz.pl/konferencja_iws



Opłata: 350

Początek konferencji: 2017-11-15, godzina 10:00
Koniec konferencji: 2017-11-15, godzina 16:00
dodaj konferencję do: wykop.pl
Lokalizacja konferencji :

Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Rewolucji 1905 r. nr 52
90-212  Łódź
Łódzkie

Organizator konferencji:

Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
ul. Sterlinga 26
90-212  Łódź
woj. Łódzkie

Telefon: 42 29 95 545
Fax: 42 20 32 589
profesjonalizacja.kreatywnosci@ahe.lodz.pl
http://www.ahe.lodz.pl/profesjonalizacja.kreatywnosci

Dodaj sprawozdanie
 






  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY