konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Wybrana konferencja już się odbyła 17-01-2007 - 18-01-2007

Wyszukaj po:                    Nazwie organizatora:   
nazwie konferencji lub opisie :   
miejscowość :   
  

KONFERENCJA - NEUROMARKETING I PODŚWIADOMOŚĆ


17 STYCZNIA 2008
12:00 -14:00Rejestracja / lunch
14:00 -14:15 Prof. dr hab. Bogdan Wojciszke(IP PAN) Otwarcie konferencji
14:15 -14:30 Heinz-JürgenStüting(Nivea) Scientific Revolution in Marketing
14:30 -15:00 Jolanta Chyłkiewicz(Newsweek) Czy mózg może zrozumieć sam siebie?
15:00 -15:30 Mikołaj A. Pawlak(UniversityofPennsylvania) Neuroobrazowanie jako furtka do podświadomości
15:30 -16:00 Mili Milosavljevic(University of Miami) Catching an Unconscious Eye of a Consumer via Computational Modeling
16:00 -16:30 Przerwa na kawę
16:30 -17:00 Dawid Wiener(UAM) Zapraszamy do neurokognitywistyki
17:00 -17:30 Aneta Brzezicka(SWPS) Co można powiedzieć o śpiewającym hipopotamie analizując dane psychofizjologiczne
17:30 -18:00 Dorota Reykowska(LAB)iJacek Kowalski(Neuronex) Głosuj z głową, czyli neuromarketing polityczny
18:00 -18:30 RafałKrzysztof Ohme(IP PAN) Koniec reklamy romantycznej?
18:30 -18:45 Przerwa na kawę
18:45 -19:45 PANEL DYSKUSYJNY: Użycie czy nadużycie nowych technologii w reklamie?
19:45 -21:00Kolacja
21:30NEUROLIVE PARTY -niespodzianka

18 STYCZNIA 2008
10:00-10:30 Vadim Makarenko (Gazeta Wyborcza), Niebezpieczna prędkość: podróż przez szafę ekspedientki, mózg rajdowca i śmieci emeryta.
10:30-11:00 Wioletta Dziełak (LAB), Ile Jose Gonzaleza jest w reklamie Sony Bravia? Neuromarketingowa analiza sekunda po sekundzie.
11:00-11:15 Przerwa na kawę
11:15-11:45 Jacek Kowalski (Neuronex), Agnieszka Melsztyńska (Animatic Studio), Nowa generacja animatików pozwala testować strategię.
11:45-12:15 Tomasz Bartnik i Anna Koszur (Corporate Profiles Consulting), Neuromarketing. Rewolucja, przełom? A może jedna ewolucja?
12:15-12:45 Małgorzata Sieczkowska (Nivea), Izabela Pleszczyńska (IP PAN), Jak mózg wybiera najlepsze sceny w reklamie?
12:45-13:15 Izabela Kochańska (Citibank), Świadomy i podświadomy wizerunek marki.
13:15-14:30 Lunch
14:30-15:00 Bartłomiej Serafiński (Stratosfera), Kopalnia złota: umysł zespołu.
15:00-15:30 Karolina Ernst i Mikołaj Ciaś (Coca-Cola), Edward Korbel (Starcom), Jak sprawdzić czy respondenci kupią reklamę?
15:30-16 Tadeusz Żórawski (Universal McCann), Nie myślę więc kupuję - jak wpływać na utajone postawy konsumentów.
16:00-16:30 Marek Jeżewski (Danone), Back to the Future.
16:30 Zakończenie konferencji


Opłata: 4500 do 16.01.2008

Początek konferencji: 17-01-2007
Koniec konferencji: 18-01-2007
dodaj konferencję do: wykop.pl
Lokalizacja konferencji :

HOTEL HAFFNER
J.J. HAFFNERA 59
81 –  SOPOT
POMORSKIE

Organizator konferencji:

Scientific Revolution in Business
ul.
  Warszawa
woj. POMORSKIE

Telefon: 22 219 5551
Fax: 22 486 9005
konferencja@neuromarketing.net.pl
http://www.neuromarketing.net.pl

2008-01-23
17 i 18 stycznia w Sopocie odbyła się konferencja Neuromarketing i Podświadomość. Wśród uczestników gościliśmy naukowców, prezesów firm, dyrektorów marketingu, twórców reklam i wielu innych zainteresowanych, na sali w sumie ponad 150 osób. Pierwszego dnia rozmawialiśmy o rewolucji psychologicznej, która wkracza do marketingu. W tematykę wprowadził nas prof. Bogdan Wojciszke (Polska Akademia Nauk), który pokazał proporcje pomiędzy świadomym i nieświadomym odwołując się do metafory jeźdźca i słonia. O grze perspektywą w malarstwie jako sztuce uwodzenia podświadomości mówił kolejny prelegent i prowadzący konferencję w jednej osobie Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki. Heinz-Jurgen Stuting, prezes Nivea, pokazał inspirujące obserwacje, z jakich mogą czerpać marketerzy. Jolanta Chyłkiewicz, dziennikarka Newsweeka, wróciła natomiast do podstawowych pytań filozoficznych, z którymi – jak trafnie zauważył Vadim Makarenko (Gazeta Wyborcza) – świat reklamy powinien zacząć się na serio oswajać. Potem scenę opanowali naukowcy: Dawid Wiener (UAM) przybliżył nam narzędzia, którymi posługuje się neuronauka, a Aneta Brzezicka (SWPS) pokazała, jak można te narzędzia wykorzystywać w badaniach reklam. Dorota Reykowska przedstawiła spektakularne wyniki eksploracyjnego testu, jakim LAB poddało wyborców polskich partii politycznych. Z kolei Izabela Kochańska (Citi Handlowy) na przykładzie słynnych reklam Mumio dla Plusa opowiedziała jak ważna w biznesie jest odwaga w korzystaniu z nowych rozwiązań badawczych. Z kolei Tadeusz Żórawski (McCann Erikson) poświęcił swoją prelekcję zjawiskom związanym z procesem komunikacji odkrytym przez współczesną psychologię. Pierwszy dzień zamknęło wystąpienie Rafała K. Ohme, który z chirurgiczną precyzją wypunktował argumenty zapędzające tradycyjny marketing do narożnika oraz zaprezentował wizję pragmatyczne reklamy opartej na neuroanalizie umysłu.

Drugi dzień stał pod znakiem case’ów, choć zaczął się od fascynującej opowieści Vadima Makarenko o mózgu rajdowca, czyli o tym, co marketerzy powinni wiedzieć o konsumentach… Z kolei Bartek Serafiński (Stratosfera) próbował wniknąć w umysł samych marketerów i zapowiedział rewolucję dotyczącą procesu powstawania reklam. Stephen Besch (Brand Identity) pogłębiał metaforę jeźdźca i słonia, a Hanna Viita (Mindbox) mówiła o kolejnej rewolucji – tej, która nas czeka w Internecie. Alicja Jelec (Coca-Cola) i Edward Korbel (Starcom) przedstawili wyniki badań neuro dla Coca-Coli, które pozwoliły dotrzeć do prawdziwych driverów sprzedaży, których nie ujawniły tradycyjne metody. Wioletta Dzaiełak (LAB) zaprezentowała możliwości analizy neuro na przykładzie reklam Sony Bravia – sekwencja po sekwencji, osobno muzyka i obraz. Jacek Kowalski (Neuronex) i Agnieszka Melsztyńska (Animatic Studio) opowiedzieli o możliwościach, jakie niesie nowa generacja animatików. Ukoronowaniem tego dnia było wystąpienie Małgorzaty Sieczkowskiej (Nivea) oraz Izy Pleszczyńskiej (LAB) – pokazały jak precyzyjne maszyny medyczne używane w neuromarketingu wycinają (znacznie trafniej niż prezesi czy badacze!) zbędne sceny z reklamy, by zaoszczędzić miliony złotych na mediach. Podsumowaniem dwóch dni konferencji z odniesieniem do historii marketingu była prezentacja Marka Jeżewskiego (Danone). Jednak prawdziwa burza, która wisiała w powietrzu od rana, rozpętała się podczas wystąpienia Iwo Zaniewskiego (PZL), który zakwestionował cały dorobek badaczy i postulując zaufanie do artysty skrytykował ideę pre-testów. By przekonać się o sensie takich badań, prelegent zgodził się poddać swój mózg badaniom w naszym LABoratorium. Z niecierpliwością czekamy na jego wyniki!

K.J.


Dodaj sprawozdanie
 






  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY