|
Wybrana konferencja już się odbyła 2021-05-14 - 2021-05-14
|
|
III Ogólnopolska Konferencja Naukowa - Współcześnie o konsumpcjonizmie. Dylematy i paradoksy
III Ogólnopolska Konferencja Naukowa - Współcześnie o konsumpcjonizmie. Dylematy i paradoksy 14 maja 2021 r.
Celem konferencji jest interdyscyplinarna analiza zjawiska konsumpcjonizmu społecznego, wskazanie jego mocnych i słabych aspektów oraz określenie czynników, które z jednej strony przyczyniają się do powstawania nierówności społecznych a z drugiej do wzrostu świadomości konsumenckiej i poprawy jakości życia. Organizacja wydarzenia przyczyni się nie tylko do określenia problemów współczesnego społeczeństwa w kontekście konsumpcjonizmu, ale także do wskazania ewentualnych sposobów i możliwości ich rozwiązywania. Będzie to także doskonała okazja do wymiany myśli, poglądów i prezentacji swoich wyników badań.
Podczas Konferencji uczestnicy będą mieli okazję wysłuchania wystąpień Gości Honorowych, zaprezentowania swoich przemyśleń/badań w formie wystąpienia ustnego i/lub posteru oraz publikacji rozdziału w monografii naukowej. Do udziału w Konferencji zapraszamy przedstawicieli środowisk socjologicznych, psychologicznych, filozoficznych, politologicznych, społecznych, ekonomicznych i prawnych (ochrona praw konsumenta) oraz osób zainteresowanych poruszaną podczas wydarzenia tematyką, w tym: • pracowników naukowych, • doktorantów i studentów, • przedstawicieli urzędów i instytucji ochrony interesów i praw konsumentów, inspekcji handlowych, federacji i stowarzyszeń konsumentów, organizacji pozarządowych, • praktyków zainteresowanych zagadnieniami prezentowanymi podczas Konferencji
Poruszana tematyka: • rozwój konsumpcjonizmu (konsumpcjonizm na tle historycznym) i jego przejawy, • konsumpcjonizm w kontekście wychowania i przemian edukacyjnych, • charakterystyka potrzeb współczesnego społeczeństwa, • sylwetka współczesnego konsumenta, tendencje w zachowaniach współczesnych konsumentów, • konsumpcjonizm a wartości w kontekście społecznym i rodzinnym, wartość człowieka w dobie konsumpcjonizmu (materialny egoizm), konsumpcjonizm a materializm, kultura konsumpcji a więzi społeczne, wartości duchowe a materialne, • perspektywy rozwoju poprzez konsumpcjonizm, jakość życia obecnych i przyszłych pokoleń, • konsumpcjonizm w kontekście zasobów ludzkich (marnotrawienie zasobów ludzkich, czasu itp.), konsumpcjonizm a środowisko naturalne, • konsumpcjonizm a uzależnienia, • ochrona praw konsumenta (konsumeryzm), • mass media jako lokomotywa napędzająca rynek konsumencki, • rola marketingu i reklamy w konsumpcjonizmie, • konsumpcja trwała i zrównoważona.
Rejestracja trwa do: I tura do 25 lutego 2021 r. II tura do 18 marca 2021 r. III tura do 22 kwietnia 2021 r.
Więcej informacji na stronach: http://www.konferencja-konsumpcjonizm.pl/ https://www.facebook.com/konferencja.konsumpcjonizm/
Kontakt: kontakt@konferencja-konsumpcjonizm.pl +48 733 933 178
Opłata: 299
Początek konferencji: 2021-05-14 Koniec konferencji: 2021-05-14
|
|
dodaj konferencję do:
|
|
|
Lokalizacja konferencji :
Jeszcze nie została określona. Zapytaj organizatora bezpośrednio lub poczekaj na uzupełnienie tej informacji.
|
|
|
Organizator konferencji:
Fundacja na rzecz promocji nauki i rozwoju - TYGIEL ul. Głowackiego 35/348 20-060 Lublin woj. Lubelskie
Telefon: +48 733 933 416 Fax: kontakt@fundacja-tygiel.pl
http://www.fundacja-tygiel.pl
|
|
|
Dodaj sprawozdanie
|
|
|
|
|