|
Wybrana konferencja już się odbyła 2010-10-20 - 2010-10-20
|
|
Nowoczesne Biuro - funkcjonalność i optymalizacja kosztów
Szanowni Państwo,
pragnę serdecznie zaprosić Państwa na organizowaną przez MB Media (wydawcę miesięcznika „Modern Office Manager”) ogólnopolską konferencję Nowoczesne Biuro – funkcjonalność i optymalizacja kosztów, która odbędzie się w trzech terminach.
Dokładne terminy to:
22 września w Poznaniu w Hotelu Mercury
5 października w Krakowie w Hotelu Park Inn
20 października w Warszawie w Hotelu Holiday Inn w Warszawie-Józefów
Wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie oraz wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie biur, postanowiliśmy zorganizować to spotkanie właśnie dla Państwa.
W trakcie konferencji przedstawione zostaną najważniejsze zagadnienia, dotyczące współczesnego biura i jego sprawnego funkcjonowania. Prelegentami będą wybitni eksperci i praktycy, zajmujący się na co dzień wdrażaniem usprawnień.
W załączniku karta zamówienia wstępu i program konferencji.
W specjalnej ofercie udział w Konferencji jest bezpłatny!
Z poważaniem
Tomasz Gańko
Doradca Klienta
22 - 824 - 70 - 17 wew. 113
fax 22 - 824 - 70 - 16
mail: tomasz.ganko@mbmedia.pl
www.officemanager.pl/konferencja
Opłata: Wstęp wolny
Początek konferencji: 2010-10-20, godzina 08:30 Koniec konferencji: 2010-10-20, godzina 16:15
|
|
dodaj konferencję do:
|
|
|
Lokalizacja konferencji :
Hotel Holiday Inn Telimeny 1 05-420 Warszawa - Józefów Mazowieckie
|
|
|
Organizator konferencji:
Miesięcznik Modern Office Manager ul. Pruszkowska 17 02-119 Warszawa woj. Mazowieckie
Telefon: 22 - 824 - 70 - 17 Fax: (22)824 70 16 tomasz.ganko@mbmedia.pl
http://www.officemanager.pl
|
|
|
Dodaj sprawozdanie
|
|
|
|
|