konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 
Z tagiem "marketing" są na tej stronie artykuły w liczbie: 10 (wszystkich: 16)
W sprzedaży internetowej nie można spoczywać na laurach i cały czas trzeba dbać o bycie na bieżąco ze wszelkimi zmianami.
Są niepokorni i bardzo kreatywni. Ich nazwiska przywołują na myśl ekspercką wiedzę i doświadczenie dzielenia się informacjami na temat budowania marki. Brand marketing przez wszystkie przypadki odmienią Natalia Hatalska, Paweł Tkaczyk oraz Michał Wawrzyniak!
Simon Mainwaring, założyciel czołowej marki konsultacyjnej „We First”, pokazuje podczas swoich szkoleń, jak  definiować, tworzyć i dzielić się historią dobrej współpracy, która przekłada się na reputację marki, społeczność klientów oraz wydźwięk społeczny. Przekazuje wiedzę, jak łączyć opowieści oraz technologię społeczną, która będzie inspiracją dla pracowników przedsiębiorstw oraz klientów, którzy wspólnie budują pozytywny wizerunek. Nie inaczej zapowiada się we wrześniu w Poznaniu podczas GOLDEN MARKETING CONFERENCE
Digital Signage - nowy rynek reklamy w Polsce
Wysłano 2013-05-20 09:03:03
Jak najcelniej i najszybciej dotrzeć z informacją do Klientów?
Konferencja Akademia eTravel w Katowicach!
Wysłano 2013-02-20 08:50:08
Akademia eTravel zawita do Katowic. Już w marcu, kolejne w tym roku, spotkanie turystyki i hotelarstwa z marketingiem internetowym. To ważne wydarzenie dla śląskich biur podróży, agencji turystycznych, hoteli, pensjonatów, obiektów SPA i konferencyjnych oraz pozostałych obiektów noclegowych, które starają się dotrzeć do klienta usług turystycznych w internecie.
Call Center & E-Marketing Silesia 2011
Wysłano 2011-10-12 13:04:44
Konferencja Call Center& E-Marketing odbędzie się 7 grudnia 2011 w Katowicach. Tegoroczna edycja poświęcona będzie tematyce contact-center, zagadnieniom telemarketingu oraz wykorzystania portali społecznościowych w działaniach marketingowych firm.
We wspaniałej atmosferze galicyjskiego miasta, wśród zaczarowanych dorożek, przekażemy pogłębioną wiedzę na temat ochrony danych osobowych. Od rana - przy świeżo parzonej kawie i pachnących, wiedeńskich kruchych ciasteczkach, podejmiemy próbę ukazania praktycznego zastosowania ustawy, wraz z obaleniem kilku mitów na temat danych osobowych w Internecie. Przy wyrafinowanej kuchni ukażemy – w praktyczny sposób – skomplikowaną materię ustawy. Wskażemy również „kruczki prawne", które można wykorzystać w codziennej pracy i podejmiemy próbę odpowiedzi na „Czy prawo gwarantuje nam bezpieczeństwo i prywatność w Internecie"?
Utwory cyfrowe (muzyka, film, fotografia, program muzyczny) – czy są chronione? Reklama internetowa i rozpowszechnianie wizerunku w sieci – na co zwrócić uwagę? Czy można rozpowszechniać wizerunki Pałacu Kultury lub Wawelu w reklamie internetowej? Czy można ściągać muzykę i filmy z sieci – czyli jak to naprawdę jest z dozwolonym użytkiem w Internecie? Jak zabezpieczyć cyfrowe dowody i przeprowadzić śledztwo internetowe? Czy sądy uznają e-dowody, e-dokumenty? Czy  legalne są sieci P2P, torrnety itp.? Czy prawo karne penalizuje cyberprzestęstwa i jakie przestępstwa internetowe rozróżnia kodeks karny i jakie przewiduje kary?
Czy można szpiegować, monitorować pracowników w Internecie? Czy legalne jest blokowanie stron internetowych w firmie? Czy można zakazać pracownikowi podawania nazwy firmy w portalach społecznościowych? Czy adres IP jest daną osobową i czy można ją podawać? Jaka jest odpowiedzialność service provider-ów, host providerów itp.? Jak zabezpieczać dane na portalach społecznościowych – kto odpowiada w przypadku naruszeń na portalu internetowym? E-marketing w kontekście ochrony danych osobowych – jak prowadzić konkursy, jak przygotować mailing by nie był SPAM-em? Jak to naprawdę jest z „ciasteczkami” (cookies)? Czy zawsze potrzebna jest zgoda osoby, której dane przetwarzam w Internecie? Czy mogę przetwarzać dane bez konieczności uzyskiwania zgody?
E-debata „Marketing usług medycznych”
Wysłano 2010-09-03 11:13:38
6 sierpnia odbyła się debata internetowa „Marketing usług medycznych” organizowana  przez Wolters Kluwer Polska, w której udział wzięli Prezes Naczelnej Rady Lekarskiej, dr Hamankiewicz, prezes Ogólnopolskiego Związku Pracodawców Prywatnej Służby Zdrowia dr Robert Mołdach , dr Elżbieta Majchrzak – Kłokocka, kierownik Działu Marketingu Wojewódzkiego Szpitala w Olsztynie oraz Edyta Stanisz-Busch - Dyrektor Zarządzający Peritus Management.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY