konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 
Z tagiem "reklama" są na tej stronie artykuły w liczbie: 10 (wszystkich: 14)
Efektywne wykorzystanie materiałów POS (Point of Sale) w kampanii marketingowej może znacząco przyczynić się do zwiększenia sprzedaży i wzmocnienia świadomości marki.
Targi branżowe to doskonała okazja dla firm do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, promocji swoich produktów i usług oraz zdobycia wartościowych informacji o konkurencji.
W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku.
Obecnie gadżety reklamowe chętnie są wykorzystywane w różnorodnych akcjach promocyjnych. Wynika to przede wszystkim z ich skutecznego a zarazem prostego, z psychologicznego punktu widzenia, mechanizmu działania. Po prostu lubimy dostawać prezenty, a tym właśnie są gadżety promocyjne.
Inwestowanie w upominki dla konsumentów stało się integralną częścią promowania firmy. Najważniejsze jest jednak to, aby dopasować je do grona klientów, którzy najczęściej korzystają z naszych usług lub kupują sprzedawane przez nas produkty. W ten sposób osiągniemy największe korzyści. W dalszej części tego artykułu dowiesz się, dlaczego wybieranie praktycznych gadżetów reklamowych jest najsensowniejsze i co dzięki temu można zyskać.
Gdzie reklamować się na billboardach?
Wysłano 2019-02-11 11:28:38
Umieszczanie bilboardów na terenach pozamiejskich ma swoją specyfikę i trzeba dobrze przemyśleć gdzie je zainstalować, żeby przynosiły zyski. Właścicieli małych działek przy drogach, którzy chętnie udostępnią je reklamodawcom nie brakuje.
Zawieszki reklamowe zapewniają nie tylko świeży zapach w pomieszczeniu, ale są wspaniałym nośnikiem reklamy. Zawieszki reklamowe są doskonałym uzupełnieniem akcji promocyjnych, są świetnymi upominkami oraz dodatkami do różnych przedmiotów codziennego użytku, z których korzysta miliony odbiorców.
Jak zaprojektować flagę firmową?
Wysłano 2017-09-27 11:55:04
Każde państwo świata przywiązuje znaczną wagę do swojej flagi narodowej. Jak jest w przypadku flag firmowych? To nie jest wprawdzie bardzo rozpowszechnione rozwiązanie, ale czasami to dobrze zaprojektowana i przyciągająca uwagę flaga może być ciekawą metodą promocji danego przedsiębiorstwa.
Każdy właściciel nowo powstałej działalności musi liczyć się z tym, że o jego istnieniu prawie nikt nie będzie wiedział.
W dobie wolnego rynku, gdzie w każdej branży funkcjonuje wiele produktów różnych marek, producenci i reklamodawcy zaczęli zdawać sobie sprawę z tego, że krótki spot reklamowy puszczany w radiu i telewizji w przerwie, lub między programami może nie wystarczyć do zbudowania silnej pozycji na rynku. Nową formą zaznaczania swojej obecności w przekazach telewizyjnych i radiowych stał się tzw. produkt placement ( z pol.- lokowanie produktu). Co to jest i jak zgodnie z prawem korzystać z tego narzędzia?
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY