|
Wybrana konferencja już się odbyła 2016-01-19 - 2016-01-19
|
|
Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM
Zagadnienia tematyczne konferencji:
I. ERP - platforma dla rozwoju - wiele twarzy ERP: 1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności: - wsparcie kluczowych procesów biznesowych - optymalizacja wykorzystania zasobów - zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi - zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem - obieg dokumentów - zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem - zarządzanie transportem, logistyką i magazynem 2. Dostępność i bezpieczeństwo - nowe możliwości i funkcjonalność ERP - konieczność czy moda - mobilny system ERP - wydajnie i skutecznie - ERP w chmurze 3. Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia
II. CRM - integralna część systemu. Wyzwania dla CRM: 1. Skuteczna komunikacja - zastosowanie i możliwości systemu CRM - Utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem / kontrahentem (komunikacja, automatyzacja, analiza) - optymalizacja działań marketingowych - prognozowanie i kluczowe decyzje - automatyzacja sprzedaży i usług - automatyzacja transakcji finansowych - profilowanie klienta - raportowanie, analiza i kontrola - CRM, a zarządzanie wiedzą 2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo - dostępność informacji - mobilny CRM - wydajnie i skutecznie - CRM w chmurze 3. Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia i integracji
Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:
Sesja ERP: - Kadra zarządzająca oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy - osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii - dyrektorzy ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury - operacyjna kadra kierownicza działów produkcyjnych, technicznych - osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, szefowie służb utrzymania ruchu, inżynierowie, technolodzy, specjaliści ds. zarządzania jakością. - menedżerowie biorący udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów IT - przedstawiciele instytucji i przedsiębiorstw zainteresowani zwiększeniem wydajności swojej firmy
Sesja CRM: - przedstawiciele zarządu, dyrektorzy i kierownicy zarządzający działami: marketingu, sprzedaży, handlowego, IT, BOK - osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
Dla ww. osób konferencja jest bezpłatna!
Jak się zarejestrować?
Aby zgłosić swój udział, należy wejść na stronę wydarzenia i wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się w zakładce "Zarejestruj się" ( po lewej stronie).
Opłata: Wstęp wolny
Początek konferencji: 2016-01-19 Koniec konferencji: 2016-01-19
|
|
dodaj konferencję do:
|
|
|
Lokalizacja konferencji :
Centrum Konferencyjne Atrium al. Jana Pawła II 25 00-854 Warszawa Mazowieckie
|
|
|
Organizator konferencji:
SuccessPoint ul. ul. Barkocińska 03-543 Warszawa woj. Mazowieckie
Telefon: + 48 720 911 820 Fax: +48 22 244 25 37 successpoint@successpoint.pl
http://successpoint.pl
|
|
|
Dodaj sprawozdanie
|
|
|
|
|